on otettu vastaan uutinen hyväsikkäytöistä?Onko ollut missään sivuillia kommentteja tiedotteita ym ym... Laittakaa linkkejä tms..
Oulun tapaus
20
7599
Vastaukset
- ole näkynyt
Mutta jos ovat samanlaisia jeesustelijoita kuin täälläkin, ei kannata odottaakaan.
Taitaa olla heilläkin pakko olla varpaisillaan. Ei tämä tapaus voi olla kotikutoinen, vaan lajinomainen. - luin keskustelupalstoja
ja voin olla vain häpeissäni lajin harrastajista! Eivät onneksi omia lapsiani eivätkä jakamassa suorastaan sairaita mielipiteitään. Onkohan lajissa lainkaan aikuisia?
Urheilujohtajathan tiedämme. - ainakaan
- ristiin
ja pienin hoitaa..
- juttu...
emme mekään kirjoitti:
...ettei vetäjät tienneet, kun kaikki muut seurat aavistelivat ja epäilivät.
S.G.n seurassahan kulki aina pikkutyttöjä, joita ei hyvällä yritykselläkään voinut sanoa täysikäisiksi!
Kyllä oli tosi naivia! - Fenris
juttu... kirjoitti:
...ettei vetäjät tienneet, kun kaikki muut seurat aavistelivat ja epäilivät.
S.G.n seurassahan kulki aina pikkutyttöjä, joita ei hyvällä yritykselläkään voinut sanoa täysikäisiksi!
Kyllä oli tosi naivia!Kamppailuharrastukseni kautta tapasin aikanaan SG:n muutamia kertoja, aina tuntui miehellä olevan joku alle kaksikymppinen barbienukke kainalossa.
Ikuisuuskysymys: Miksikö en tehnyt mitään? Kuten varmaan monet muutkin SG:n organisaation ulkopuoliset henkilöt, pidin kyllä miehen taipumuksia outoina...
Vaikuttivatko miehen taipumukset epäilyttäviltä?
Totta munassa.
Oliko minulla minkäänasteista näyttöä asiasta?
No ei todellakaan, olisiko noilta tytteleiltä pitänyt mennä kyselemään papereita tai kuulustelemaan millainen suhde heillä valmentajaansa on? Tuollaisesta paukahtaa helposti syyte kunnianloukkauksesta.
Oliko minulla (tai lähes kenelläkään SG:n organisaation ulkopuolisilla) mitään mahdollisuutta aavistaa tilanteen laajuutta?
Ei todellakaan. Tapaan miehen ehkä kerran tai pari vuodessa, minulla ei ole tietoa hänen oppilaidensa syntymäajoista jne. Sensijaan ihmettelen miehen oman organisttation käsienheiluttelua asian tiimoilta. Siellä päässä on täytynyt ola selvillä päävalmentajan haaremityttöjen todelliset iät. - juttut
Fenris kirjoitti:
Kamppailuharrastukseni kautta tapasin aikanaan SG:n muutamia kertoja, aina tuntui miehellä olevan joku alle kaksikymppinen barbienukke kainalossa.
Ikuisuuskysymys: Miksikö en tehnyt mitään? Kuten varmaan monet muutkin SG:n organisaation ulkopuoliset henkilöt, pidin kyllä miehen taipumuksia outoina...
Vaikuttivatko miehen taipumukset epäilyttäviltä?
Totta munassa.
Oliko minulla minkäänasteista näyttöä asiasta?
No ei todellakaan, olisiko noilta tytteleiltä pitänyt mennä kyselemään papereita tai kuulustelemaan millainen suhde heillä valmentajaansa on? Tuollaisesta paukahtaa helposti syyte kunnianloukkauksesta.
Oliko minulla (tai lähes kenelläkään SG:n organisaation ulkopuolisilla) mitään mahdollisuutta aavistaa tilanteen laajuutta?
Ei todellakaan. Tapaan miehen ehkä kerran tai pari vuodessa, minulla ei ole tietoa hänen oppilaidensa syntymäajoista jne. Sensijaan ihmettelen miehen oman organisttation käsienheiluttelua asian tiimoilta. Siellä päässä on täytynyt ola selvillä päävalmentajan haaremityttöjen todelliset iät....mutta näin se oli, kaikki tiesi(!?) todisteita ei ollut. Laajuus olisi ehkä pitänyt hoksata, ainakin seuran sisällä? Mut sokkoja mitä sokkoja, vai onko sittenkään NAFTAn opet niin puhtoisia, kuin yrittävät selittää.
Herää epäilys ei voi olla niin sokeita, kun katsoi aiemmin S.G.n "seikkailukuvia" thaimaassa, muita opeja oli mukana jne.
Iät olivat varmasti tiedossa, luulis että jollakin olis tullut mieleen kysellä neuvoja viranomaisilta???
Uskollisuusvala kattia kanssa... pe..ele! - rampef
juttut kirjoitti:
...mutta näin se oli, kaikki tiesi(!?) todisteita ei ollut. Laajuus olisi ehkä pitänyt hoksata, ainakin seuran sisällä? Mut sokkoja mitä sokkoja, vai onko sittenkään NAFTAn opet niin puhtoisia, kuin yrittävät selittää.
Herää epäilys ei voi olla niin sokeita, kun katsoi aiemmin S.G.n "seikkailukuvia" thaimaassa, muita opeja oli mukana jne.
Iät olivat varmasti tiedossa, luulis että jollakin olis tullut mieleen kysellä neuvoja viranomaisilta???
Uskollisuusvala kattia kanssa... pe..ele!Oliko kaikki muut opettajat myös mukana, kun Greus meni kotiinsa hässimään tyttöjä? Aina apuopettaja varjostamassa? Onko sulla yleensä valvoja paikalla, kun hässit jotakuta? Mistä voi tietää mitä toisen kotona tapahtuu?
- juttuuuuu
rampef kirjoitti:
Oliko kaikki muut opettajat myös mukana, kun Greus meni kotiinsa hässimään tyttöjä? Aina apuopettaja varjostamassa? Onko sulla yleensä valvoja paikalla, kun hässit jotakuta? Mistä voi tietää mitä toisen kotona tapahtuu?
...on edelleen että huhut kiersivät ympäri Oulua vuosia ja muut ns. valmentajat eivät mitään nähneet tai kuulleet!? S.G. asusteli pikkutytön kanssa ja kulki niiden kanssa, mut eihän se niit panis - ei tietty kun se satu tapahtumaan kotona ;O)
Samoin lukuisat videomateriaalit mitä on otettu talteen (monetkohan kuvatuista tiesivät ja monetko tiesi kyseisistä nauhoista) eihän se varmaan kenellekkään niitäkään näyttänyt, tai varmasti sanallaankaan vihjaissut.
Kyllä v..u joo on TKDssä tyhmää porukkaa ellei mitään epäillyt ja mitään kyseenalaistanut, kyseessä on kymmeniä ja yhteensä n. 700 erillaista juttua. Missä viiraa kun vielä puolustellaan kuinka hyvä herra oli lajissaan ja pas.at oli, kun käytti oppilaitaan hyväkseen! - rampef
juttuuuuu kirjoitti:
...on edelleen että huhut kiersivät ympäri Oulua vuosia ja muut ns. valmentajat eivät mitään nähneet tai kuulleet!? S.G. asusteli pikkutytön kanssa ja kulki niiden kanssa, mut eihän se niit panis - ei tietty kun se satu tapahtumaan kotona ;O)
Samoin lukuisat videomateriaalit mitä on otettu talteen (monetkohan kuvatuista tiesivät ja monetko tiesi kyseisistä nauhoista) eihän se varmaan kenellekkään niitäkään näyttänyt, tai varmasti sanallaankaan vihjaissut.
Kyllä v..u joo on TKDssä tyhmää porukkaa ellei mitään epäillyt ja mitään kyseenalaistanut, kyseessä on kymmeniä ja yhteensä n. 700 erillaista juttua. Missä viiraa kun vielä puolustellaan kuinka hyvä herra oli lajissaan ja pas.at oli, kun käytti oppilaitaan hyväkseen!Jos se asusteli "pikkutytön" kanssa, niin miten on mahdollista että alaikäisten hyväksikäyttöjä oli alle 30 kertaa? Luulisi että hässimistä olisi tapahtunut huomattavasti enemmän yhdessäasumisen aikana.
- taidat olla S.Gn
rampef kirjoitti:
Jos se asusteli "pikkutytön" kanssa, niin miten on mahdollista että alaikäisten hyväksikäyttöjä oli alle 30 kertaa? Luulisi että hässimistä olisi tapahtunut huomattavasti enemmän yhdessäasumisen aikana.
..kaveri! Vai yks ope ;O)
Kaikkihan ei nostaneet syytettä!! - rampef
taidat olla S.Gn kirjoitti:
..kaveri! Vai yks ope ;O)
Kaikkihan ei nostaneet syytettä!!Ei alle 16-vuotiaiden tarvitse nostaa syytettä, vaan se on tällaisessa tapauksessa rikos ihan automaattisesti. Tekohetkellä 16-17 vuotiaiden pitää taas nostaa erikseen syyte, koska he eivät ole alaikäisiä hässimismielessä. Koska kyseessä on heidän opettajansa, niin perusteet tuomiolle on tässäkin olemassa.
Odotan vastaustasi edellisen viestini kysymykseen. - tyhmä vai
rampef kirjoitti:
Ei alle 16-vuotiaiden tarvitse nostaa syytettä, vaan se on tällaisessa tapauksessa rikos ihan automaattisesti. Tekohetkellä 16-17 vuotiaiden pitää taas nostaa erikseen syyte, koska he eivät ole alaikäisiä hässimismielessä. Koska kyseessä on heidän opettajansa, niin perusteet tuomiolle on tässäkin olemassa.
Odotan vastaustasi edellisen viestini kysymykseen.... mistä kiikastaa jos se alaikäinen tyttö ei halunnut nostaa syytettä ja vaik sanoo ettei mitään tapahtunut kun me vain Sn kans hengailtiin. Niin silloinhan sehän voi kotonaan panna sit kuin tulpatonta mopoa! Eikä se tarkoita ettei tyttö haluaisi nostaasyytettä, tai joku muu, siihen vaikuttavat opettajan pelko,- kunnioitus, omien kasvojen menettämisen pelko jne jne... Haloo herää hei!
- herramunjee
Eikö tästä aiheesta nyt riittäis yksikin ketju? Piru kun ei tässä enää perässä pysy.
Taitaa olla nyt jo ainakin neljä. Ehkä laitan itsekin vielä muutaman niin saadaan bileet pystyyn.
Ihan vaan käyttömukavuuden kannalta.
- Aftonbladet
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,831939,00.html
Taekwondotränare åtalad för 799 sexbrott
Offren flickor – de flesta i 16-17-årsåldern
En finländsk tränare i taekwondo åtalas för 799 sexualbrott mot barn och ungdomar. Samtliga offer är flickor och utövare av kampsporten.
Åtal mot den drygt 30-årige mannen väcktes på fredagen på 22 punkter vid tingsrätten i Uleåborg. Misstankarna gäller sexuellt utnyttjande av barn, sexuellt utnyttjande, våldtäkt och våldtäktsförsök.
Det finns tolv målsägande. Utredningen omfattande fler flickor men de övriga ville inte delta i en rättegång. De flesta av flickorna var 16-17 år när de utnyttjades sexuellt.
Mannen har hela tiden förnekat skuld. I polisförhör har han medgett att han haft sex med flickorna men hävdar att det har skett frivilligt utan tvång.
Tränaren tros ha utnyttjat elever under perioden 1997-2005 på olika platser i norra Finland.
Åklagaren yrkar på fängelsestraff för mannen. Maximistraffet för den typ av brott som han misstänks för är fyra års fängelse.
Mannens tillgångar har tagits i beslag i avvaktan på domstolen utdömer eventuella skadestånd till flickorna.
Rättegången, som inleds den 9 juni, kommer att hållas bakom stängda dörrar.- Laulu keväälle
Totta, yksi ketju riittäisi tämän asian puimiseen, se yksikin ketju on jo tarpeeksi rönsyilevä ja agresiivinen. Ei sitä keskustelua tarvitse tuhansiin palasiin jakaa.
Jännää miten eräät lehtien sivut eivät edes vaivaudu vielä kirjoittamaan asiasta, tai jos ovat kirjoittaneet niin vain pienen artikkelin tyyliin "miestä vastaan on nostettu tuhat ja sata syytettä, hän on syyllistynyt lähes 1500 miljoonaan raiskaukseen 10 oppilaansa kanssa." ja se oli siinä. Sitten kun tänne tulee, niin joka yö on kasvanut uusi keskustelu, jossa asiasta huudetaan ja touhotetaan.. ja kyseinen keskustleu on saanut tuhat ja viisisataa vastausta rönsyilevineen kommenteineen.
Rikoksia tapahtuu kokoajan, tälläkin hetkellä. Ei tämä rikos siitä poikkea paitsi ehkäpä laajuutensa vuoksi mihin Suomessa ollaan totuttu.
En halua tätä toki vähätellä, mutta kyllä keskustelupalstoilla on nyt tehty "kärpäsestä härkänen".
Mies on todettu syylliseksi, se riittää minulle.
Mies saa tuomion, se riittää minulle.
Lehdet kertovat mitä kertovat, se riittää minulle.
Mihin nämä keskustelut pyrkivät? mikä on päämääränä? fiilistellä vain "vittu mä vedän sen kiikkuun" -"nyt kyllä oltiin vähän liian ankaria" tyylisien hyökkäys ja puolustus kommenttien kanssa? Omasta mielestäni syyt eivät ole enää monellakaan informaatiset, vaan vain ajanvietettä ja huvia. - Jos näyttö riittää
Laulu keväälle kirjoitti:
Totta, yksi ketju riittäisi tämän asian puimiseen, se yksikin ketju on jo tarpeeksi rönsyilevä ja agresiivinen. Ei sitä keskustelua tarvitse tuhansiin palasiin jakaa.
Jännää miten eräät lehtien sivut eivät edes vaivaudu vielä kirjoittamaan asiasta, tai jos ovat kirjoittaneet niin vain pienen artikkelin tyyliin "miestä vastaan on nostettu tuhat ja sata syytettä, hän on syyllistynyt lähes 1500 miljoonaan raiskaukseen 10 oppilaansa kanssa." ja se oli siinä. Sitten kun tänne tulee, niin joka yö on kasvanut uusi keskustelu, jossa asiasta huudetaan ja touhotetaan.. ja kyseinen keskustleu on saanut tuhat ja viisisataa vastausta rönsyilevineen kommenteineen.
Rikoksia tapahtuu kokoajan, tälläkin hetkellä. Ei tämä rikos siitä poikkea paitsi ehkäpä laajuutensa vuoksi mihin Suomessa ollaan totuttu.
En halua tätä toki vähätellä, mutta kyllä keskustelupalstoilla on nyt tehty "kärpäsestä härkänen".
Mies on todettu syylliseksi, se riittää minulle.
Mies saa tuomion, se riittää minulle.
Lehdet kertovat mitä kertovat, se riittää minulle.
Mihin nämä keskustelut pyrkivät? mikä on päämääränä? fiilistellä vain "vittu mä vedän sen kiikkuun" -"nyt kyllä oltiin vähän liian ankaria" tyylisien hyökkäys ja puolustus kommenttien kanssa? Omasta mielestäni syyt eivät ole enää monellakaan informaatiset, vaan vain ajanvietettä ja huvia.Ja sillä hyvä, asia käsitelty loppuun.
MUTTA mites nämä aikuiset henkilöt, jotka vuosikymmenen katsoivat sivusta tätä touhua?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401