Porakaivon hinta?

40 metriä

Paljonko noin maksaa 40 metrinen porakaivo ja paineavaus.
Mulle tarjottiin 1700

Entäs pumppupaketit asennettuna pumppu, painekammio.
Tarjoukseni 1900

8

6585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinulle myös

      vettä vai porausta 40 metriä ja paineavaus?

      • 500l / vrk

        Kohde on kesämökki ja reikä porataan suht lähelle
        merta, siksi vain 40 metriä.

        Takuuta on 500 l / vrk, sekä yksi uusi reikä jos tulee suolavettä.

        tarjouksessa max 40 m 10 m suojaputki(pintavedelle) suojahattu ja paineavaus.
        > 1700 €

        Pumppu Hekes 1-5 3 vaihe
        painesäiliö 24l
        letkut
        talviventiili
        tillpehöörit asennus.
        > 1900 €


      • esko
        500l / vrk kirjoitti:

        Kohde on kesämökki ja reikä porataan suht lähelle
        merta, siksi vain 40 metriä.

        Takuuta on 500 l / vrk, sekä yksi uusi reikä jos tulee suolavettä.

        tarjouksessa max 40 m 10 m suojaputki(pintavedelle) suojahattu ja paineavaus.
        > 1700 €

        Pumppu Hekes 1-5 3 vaihe
        painesäiliö 24l
        letkut
        talviventiili
        tillpehöörit asennus.
        > 1900 €

        20 litraa tunnissa ja 0,3 l minuutissa. Aikamoista vedentuloa. Mitenkähän pumppu kestää.


      • blah
        esko kirjoitti:

        20 litraa tunnissa ja 0,3 l minuutissa. Aikamoista vedentuloa. Mitenkähän pumppu kestää.

        tarjottu pumppu tuottaa vettä 23 l/min kun nostokorkeus on 40 metriä....joten eiköhän kestä.

        Kysymys oli paljonko se kaivo pumppu yleensä maksaa, ei mitään muuta.


      • esko
        blah kirjoitti:

        tarjottu pumppu tuottaa vettä 23 l/min kun nostokorkeus on 40 metriä....joten eiköhän kestä.

        Kysymys oli paljonko se kaivo pumppu yleensä maksaa, ei mitään muuta.

        Mitä iloa siitä tuotosta on, jos ei tule riittävästi vettä?

        Neuvottele parempi takuu.


    • arvio

      Tais olla hiukan yli 60 000mk vuonna 88. Reikää 450 m ja pumppu 150metrissä.

    • jare

      pikkuisen tuntuu olevan yläkanttiin, mutta ei kuitenkaan mahdottomia. Riippuu myös paikkakunnasta, mihin rakennat.

      Itse porauksen hinnaksi ajattelisin 1000-1300

      Laitteista en osaa sanoa kun omasta ostamastani paketista on jo vuosia. Onhan pumppu kuitenkin 3-vaihepumppu.

      • tarjous

        poraus taitaa olla suht ok.
        Toinen tarjous 1400.

        Pumppusta ei ollut infoa mutta se oli halvempi
        yhteensä 3400. Eroa tulee siis noin 600 €
        mutta ei voi tällä hetkellä vertailla koska toisen tarjoama pumpun merkki ja malli ei ole tiedossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1035
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      633
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      556
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe