Paljonko noin maksaa 40 metrinen porakaivo ja paineavaus.
Mulle tarjottiin 1700
Entäs pumppupaketit asennettuna pumppu, painekammio.
Tarjoukseni 1900
Porakaivon hinta?
8
6585
Vastaukset
- sinulle myös
vettä vai porausta 40 metriä ja paineavaus?
- 500l / vrk
Kohde on kesämökki ja reikä porataan suht lähelle
merta, siksi vain 40 metriä.
Takuuta on 500 l / vrk, sekä yksi uusi reikä jos tulee suolavettä.
tarjouksessa max 40 m 10 m suojaputki(pintavedelle) suojahattu ja paineavaus.
> 1700 €
Pumppu Hekes 1-5 3 vaihe
painesäiliö 24l
letkut
talviventiili
tillpehöörit asennus.
> 1900 € - esko
500l / vrk kirjoitti:
Kohde on kesämökki ja reikä porataan suht lähelle
merta, siksi vain 40 metriä.
Takuuta on 500 l / vrk, sekä yksi uusi reikä jos tulee suolavettä.
tarjouksessa max 40 m 10 m suojaputki(pintavedelle) suojahattu ja paineavaus.
> 1700 €
Pumppu Hekes 1-5 3 vaihe
painesäiliö 24l
letkut
talviventiili
tillpehöörit asennus.
> 1900 €20 litraa tunnissa ja 0,3 l minuutissa. Aikamoista vedentuloa. Mitenkähän pumppu kestää.
- blah
esko kirjoitti:
20 litraa tunnissa ja 0,3 l minuutissa. Aikamoista vedentuloa. Mitenkähän pumppu kestää.
tarjottu pumppu tuottaa vettä 23 l/min kun nostokorkeus on 40 metriä....joten eiköhän kestä.
Kysymys oli paljonko se kaivo pumppu yleensä maksaa, ei mitään muuta. - esko
blah kirjoitti:
tarjottu pumppu tuottaa vettä 23 l/min kun nostokorkeus on 40 metriä....joten eiköhän kestä.
Kysymys oli paljonko se kaivo pumppu yleensä maksaa, ei mitään muuta.Mitä iloa siitä tuotosta on, jos ei tule riittävästi vettä?
Neuvottele parempi takuu.
- arvio
Tais olla hiukan yli 60 000mk vuonna 88. Reikää 450 m ja pumppu 150metrissä.
- jare
pikkuisen tuntuu olevan yläkanttiin, mutta ei kuitenkaan mahdottomia. Riippuu myös paikkakunnasta, mihin rakennat.
Itse porauksen hinnaksi ajattelisin 1000-1300
Laitteista en osaa sanoa kun omasta ostamastani paketista on jo vuosia. Onhan pumppu kuitenkin 3-vaihepumppu.- tarjous
poraus taitaa olla suht ok.
Toinen tarjous 1400.
Pumppusta ei ollut infoa mutta se oli halvempi
yhteensä 3400. Eroa tulee siis noin 600 €
mutta ei voi tällä hetkellä vertailla koska toisen tarjoama pumpun merkki ja malli ei ole tiedossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482