miksi...

mmm

tää yksi henkilö (n) ei vaan lähde pois ajatuksista.oon koittanut unohtaa hänet ja elää elämää haaveilematta mutta kun ei.tiedän että hänellä on oma elämänsä ja parisuhteensa,mutta silti unelmoin meistä yhdessä.tää on todella tuskallista itsensä kiusaamista.joku selvyys tähän on tultava.

24

4297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kyselee

toi ei kyllä ole kivaa :( Koita ajatella niin, että jos itse olisit suhteessa varmaan toivoisit, että sitä kunnioitettaisiin. Kyllä varmasti löydät jonkun vapaan ja jos teidät on tarkoitettu yhteen niin nainen vapautuu ja päädytte joskus yhteen :)

Haaveilla hänestä tietty saat.

• mmm

onkin ainoa joka tässä lohduttaa :}

• sitten
        mmm kirjoitti:

haaveilen itse vapaasta miehestä vaikka olen itse varattu! tylsää!

• nainen kyselee
        mmm kirjoitti:

haaveilu sentään lohduttaa :) ..se kun on sallittua varatuille ja meille sinkuillekin.

• mmm
        nainen kyselee kirjoitti:

haaveilu sentään lohduttaa :) ..se kun on sallittua varatuille ja meille sinkuillekin.

ja haaveet voivat ehkä joskus toteutua...?

• sillon varmasti
        sitten kirjoitti:

haaveilen itse vapaasta miehestä vaikka olen itse varattu! tylsää!

olisikin tylsää jos sattuisit musta haaveilemaan. Tosin tuo ap en ole vaikka tilanne onkin tuttu. Liian tuttu.

• haaveileva
        sillon varmasti kirjoitti:

olisikin tylsää jos sattuisit musta haaveilemaan. Tosin tuo ap en ole vaikka tilanne onkin tuttu. Liian tuttu.

...ja kauniita unia, ihana. *kaipaushalaus* :)

• tummatus
        mmm kirjoitti:

ja haaveet voivat ehkä joskus toteutua...?

et kerro kuitenkin naiselle tunteistasi? Et satuta sillä ketään! Ehkä se jopa helpottaa oloasi kun saat kertoa tunteistasi hänelle. Mitä jos hän mahdollisesti tuntee samoin sinua kohtaan? Et koskaan tiedä jos et tee mitään...

• hyvää yötä
        haaveileva kirjoitti:

...ja kauniita unia, ihana. *kaipaushalaus* :)

sinnekin. Nyt ei taas äkkiä osaa sanoa, että pahentuko mun tila vai lohduttiko tää. Hyrisee.

• mmm
        tummatus kirjoitti:

et kerro kuitenkin naiselle tunteistasi? Et satuta sillä ketään! Ehkä se jopa helpottaa oloasi kun saat kertoa tunteistasi hänelle. Mitä jos hän mahdollisesti tuntee samoin sinua kohtaan? Et koskaan tiedä jos et tee mitään...

oikeassa.pitäisi kertoa se hänelle suoraan.mutta...

• mitä?
        mmm kirjoitti:

oikeassa.pitäisi kertoa se hänelle suoraan.mutta...

Elämä on lyhyt odotteluun, kun kysyt niin tiedät ja voit jatkaa siitä eteenpäin :) Jospa vaikka olet hänenkin unelmissaan.

• muistaa

Oot kirjoittanu tästä aikaisemminkin? Tapasitkin hänet, mutta hän oli niin onnellinen, ettet hennonu sanoa mitään? Mulla sama tilanne, mutta eri rooli kuin sulla. Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu. Älä unohda elää.

• mmm

sama tapaus.mut elämä jatkuu :)

• tekee
        mmm kirjoitti:

Älä kiirehdi. :)

• nyt niin
        mmm kirjoitti:

että minäkin tahdon tietää mikä tämä juttu nyt oikein on? Eiköö aina kannattaisi kertoa tunteista. Ei hän siinä koskaan mitään häviä:)

• mmm
        nyt niin kirjoitti:

että minäkin tahdon tietää mikä tämä juttu nyt oikein on? Eiköö aina kannattaisi kertoa tunteista. Ei hän siinä koskaan mitään häviä:)

on vaan ujon pojan haaveilua tytöstä joka on toisen oma,mutta poika ei uskalla kertoa tytölle tunteistaan ettei loukkaisi ketään.poika ei vaan pysty unohtamaan tyttöä,ja riutuu ikävissään.tässä jutun juoni lyhykäisyydessään.

• .,,..,.,
        mmm kirjoitti:

on vaan ujon pojan haaveilua tytöstä joka on toisen oma,mutta poika ei uskalla kertoa tytölle tunteistaan ettei loukkaisi ketään.poika ei vaan pysty unohtamaan tyttöä,ja riutuu ikävissään.tässä jutun juoni lyhykäisyydessään.

eikait siitä kukaan loukkaannu jos tunteensa paljastaa? rohkeesti vaan.....

• tota noin
        mmm kirjoitti:

mä olen itse taas ujo toisen oma joka haaveilee kohtuun ujosta miehestä...

• jospa kuitenkin
        tota noin kirjoitti:

mä olen itse taas ujo toisen oma joka haaveilee kohtuun ujosta miehestä...

miettisit ja muotoilisit uudelleen sanomasi ..(vitsi) .. [mutta kun ei vaan voinu olla sanomatta]

• miettisin
        jospa kuitenkin kirjoitti:

miettisit ja muotoilisit uudelleen sanomasi ..(vitsi) .. [mutta kun ei vaan voinu olla sanomatta]

tuota itsekkin. Kyllä oli taas hauska lukea miten sitä muotoilee lauseita :)

• nainen...

tämä ihminen sitten on?

• mmm

hän on fiksu,keskustelutaitoinen,iloinen,toisen huomioonottava,ihana ihminen.

• ....
        mmm kirjoitti:

hän on fiksu,keskustelutaitoinen,iloinen,toisen huomioonottava,ihana ihminen.

missä hän asustelee, nimen ensimmäinen kirjain, ikä tai jotakin mistä varmasti tietäisin että tämä viesti ei ollut tarkoitettu minulle.

• mmm
        .... kirjoitti:

missä hän asustelee, nimen ensimmäinen kirjain, ikä tai jotakin mistä varmasti tietäisin että tämä viesti ei ollut tarkoitettu minulle.

alueella,26v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      3295
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      34
      2945
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2751
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      40
      2491
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      51
      1945
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1589
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1231
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe