tää yksi henkilö (n) ei vaan lähde pois ajatuksista.oon koittanut unohtaa hänet ja elää elämää haaveilematta mutta kun ei.tiedän että hänellä on oma elämänsä ja parisuhteensa,mutta silti unelmoin meistä yhdessä.tää on todella tuskallista itsensä kiusaamista.joku selvyys tähän on tultava.
miksi...
24
4297
Vastaukset
- nainen kyselee
toi ei kyllä ole kivaa :( Koita ajatella niin, että jos itse olisit suhteessa varmaan toivoisit, että sitä kunnioitettaisiin. Kyllä varmasti löydät jonkun vapaan ja jos teidät on tarkoitettu yhteen niin nainen vapautuu ja päädytte joskus yhteen :)
Haaveilla hänestä tietty saat.- mmm
onkin ainoa joka tässä lohduttaa :}
- sitten
mmm kirjoitti:
haaveilen itse vapaasta miehestä vaikka olen itse varattu! tylsää!
- nainen kyselee
mmm kirjoitti:
haaveilu sentään lohduttaa :) ..se kun on sallittua varatuille ja meille sinkuillekin.
- mmm
nainen kyselee kirjoitti:
haaveilu sentään lohduttaa :) ..se kun on sallittua varatuille ja meille sinkuillekin.
ja haaveet voivat ehkä joskus toteutua...?
- sillon varmasti
sitten kirjoitti:
haaveilen itse vapaasta miehestä vaikka olen itse varattu! tylsää!
olisikin tylsää jos sattuisit musta haaveilemaan. Tosin tuo ap en ole vaikka tilanne onkin tuttu. Liian tuttu.
- haaveileva
sillon varmasti kirjoitti:
olisikin tylsää jos sattuisit musta haaveilemaan. Tosin tuo ap en ole vaikka tilanne onkin tuttu. Liian tuttu.
...ja kauniita unia, ihana. *kaipaushalaus* :)
- tummatus
mmm kirjoitti:
ja haaveet voivat ehkä joskus toteutua...?
et kerro kuitenkin naiselle tunteistasi? Et satuta sillä ketään! Ehkä se jopa helpottaa oloasi kun saat kertoa tunteistasi hänelle. Mitä jos hän mahdollisesti tuntee samoin sinua kohtaan? Et koskaan tiedä jos et tee mitään...
- hyvää yötä
haaveileva kirjoitti:
...ja kauniita unia, ihana. *kaipaushalaus* :)
sinnekin. Nyt ei taas äkkiä osaa sanoa, että pahentuko mun tila vai lohduttiko tää. Hyrisee.
- mmm
tummatus kirjoitti:
et kerro kuitenkin naiselle tunteistasi? Et satuta sillä ketään! Ehkä se jopa helpottaa oloasi kun saat kertoa tunteistasi hänelle. Mitä jos hän mahdollisesti tuntee samoin sinua kohtaan? Et koskaan tiedä jos et tee mitään...
oikeassa.pitäisi kertoa se hänelle suoraan.mutta...
- mitä?
mmm kirjoitti:
oikeassa.pitäisi kertoa se hänelle suoraan.mutta...
Elämä on lyhyt odotteluun, kun kysyt niin tiedät ja voit jatkaa siitä eteenpäin :) Jospa vaikka olet hänenkin unelmissaan.
- muistaa
Oot kirjoittanu tästä aikaisemminkin? Tapasitkin hänet, mutta hän oli niin onnellinen, ettet hennonu sanoa mitään? Mulla sama tilanne, mutta eri rooli kuin sulla. Eihän sitä koskaan tiedä mitä elämässä tapahtuu. Älä unohda elää.
- mmm
sama tapaus.mut elämä jatkuu :)
- tekee
mmm kirjoitti:
Älä kiirehdi. :)
- nyt niin
mmm kirjoitti:
että minäkin tahdon tietää mikä tämä juttu nyt oikein on? Eiköö aina kannattaisi kertoa tunteista. Ei hän siinä koskaan mitään häviä:)
- mmm
nyt niin kirjoitti:
että minäkin tahdon tietää mikä tämä juttu nyt oikein on? Eiköö aina kannattaisi kertoa tunteista. Ei hän siinä koskaan mitään häviä:)
on vaan ujon pojan haaveilua tytöstä joka on toisen oma,mutta poika ei uskalla kertoa tytölle tunteistaan ettei loukkaisi ketään.poika ei vaan pysty unohtamaan tyttöä,ja riutuu ikävissään.tässä jutun juoni lyhykäisyydessään.
- .,,..,.,
mmm kirjoitti:
on vaan ujon pojan haaveilua tytöstä joka on toisen oma,mutta poika ei uskalla kertoa tytölle tunteistaan ettei loukkaisi ketään.poika ei vaan pysty unohtamaan tyttöä,ja riutuu ikävissään.tässä jutun juoni lyhykäisyydessään.
eikait siitä kukaan loukkaannu jos tunteensa paljastaa? rohkeesti vaan.....
- tota noin
mmm kirjoitti:
mä olen itse taas ujo toisen oma joka haaveilee kohtuun ujosta miehestä...
- jospa kuitenkin
tota noin kirjoitti:
mä olen itse taas ujo toisen oma joka haaveilee kohtuun ujosta miehestä...
miettisit ja muotoilisit uudelleen sanomasi ..(vitsi) .. [mutta kun ei vaan voinu olla sanomatta]
- miettisin
jospa kuitenkin kirjoitti:
miettisit ja muotoilisit uudelleen sanomasi ..(vitsi) .. [mutta kun ei vaan voinu olla sanomatta]
tuota itsekkin. Kyllä oli taas hauska lukea miten sitä muotoilee lauseita :)
- nainen...
tämä ihminen sitten on?
- mmm
hän on fiksu,keskustelutaitoinen,iloinen,toisen huomioonottava,ihana ihminen.
- ....
mmm kirjoitti:
hän on fiksu,keskustelutaitoinen,iloinen,toisen huomioonottava,ihana ihminen.
missä hän asustelee, nimen ensimmäinen kirjain, ikä tai jotakin mistä varmasti tietäisin että tämä viesti ei ollut tarkoitettu minulle.
- mmm
.... kirjoitti:
missä hän asustelee, nimen ensimmäinen kirjain, ikä tai jotakin mistä varmasti tietäisin että tämä viesti ei ollut tarkoitettu minulle.
alueella,26v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070