Osto kiinnostaisi, mutta en halua olla yhteyksissä diilereihin. Entisellä asuinpaikkakunnallani sain hyvän tuttuni kautta ostettua mitä tarvitsin. Miten te yleensä hankitte, jos siis kaveripiirissä ei pyöri kannabista suuremmin?
Kannabiksen ostamisesta
4
838
Vastaukset
- Hulttiopoikanen
En erityisesti etsi kannabista... jos sitä ei ole saatavilla niin en sitten polttelekaan. En osaa etsiä diilereitä.
Jos joskus näen jonkun polttelevan niin iskostan heti seuraan ja kärtän mistä sai kunnes suostuu hakumieheksi tai neuvoo kenen puoleen kääntyä...
Eli itse teosta on saatava joku kiinni.
Joskus tullut myös vieraassa kaupungissa vierailtua kaverin luona ja rappukäytävässä haisi kukka. Haistelin sitten mistä postiluukusta tuli ja ostin 5g :D - Legu
Nykyään en osta enää miltään diilereiltä tai muuten vaan epäilyttäviltä henkilöiltä.Ostan aina kukkaa vain hyviltä tyypeiltä tai kasvatan vähän itse.Muuten olen polttamatta ja jos meinaa vähänkin mennä homma säädöksi niin olen ostamatta.
- Bam Bam Bhole
No jos sielä kaveri piireissä pyörii vain sitä, kannabista niin miksi mennä merta edemmäs kalaan, opettele uimaan ennenku hukut.
näköjään toimii niinkuin koulussa 60-luvulla. portti kovempiin aineisiin.
ensin työ, sitten huvi- Bam Bam Bhole
vittu mikä pää! unohtakaa kaikki mitä edellä sanoin lukihärviö, nyt aika sukeltaa kukkulaan notta aamulla työ tarmoaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770