Mikkotheboy yritti palata :000000

varapritnii

Se haxaaja joka saa tietoihinsa niin paljon teksii ku haluaaa lukekaa sen kalastin tiedot ja hahmon tiedot mikkotheboy hahmol ikuiset ja palasi hahmolla MikkoTheboy:

Hän osaa pistä'ä kamat seinän taakse niin ettei niitä enään saa pois edes chooserilla lukekaa myös sivulta http://www.lewakala.se8.org/ ja uutiset

SEN NIMI LUKI MYÖS HAUTAKIVES HABBOWOODIS juorutaan et mikko on lopullisesti kaatunut mutta hän palasi ja sai heti banat!!!!

20

4345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      mult meni keris seinän taa ku testailin

    • fffdd

      Chooseril etitään ihmisiä, ei kamoja..

      • Se8.org

        Mikkotheboy hakkeri?


        Cool! Mun kamu listalla ei koskaan oo ollu hakkerii!


        Nyt on! COOOOL!

        Entä Cola-Habbo sitten? Tai koodman? Kaikki samoja baskoja peeloja!




        Tässä tietoo Koodmanista: Koodman... on peelo.... hahahahah!

        Ja nyt Cola-Habbosta: Cola-Habbo.... on peelo... HHAAHAHAHAH!

        Aika k u u l u i s a sellanen! :) :) : ) : )
        (ainakin habbowebissä niin väitettiin)


      • Joku
        Se8.org kirjoitti:

        Mikkotheboy hakkeri?


        Cool! Mun kamu listalla ei koskaan oo ollu hakkerii!


        Nyt on! COOOOL!

        Entä Cola-Habbo sitten? Tai koodman? Kaikki samoja baskoja peeloja!




        Tässä tietoo Koodmanista: Koodman... on peelo.... hahahahah!

        Ja nyt Cola-Habbosta: Cola-Habbo.... on peelo... HHAAHAHAHAH!

        Aika k u u l u i s a sellanen! :) :) : ) : )
        (ainakin habbowebissä niin väitettiin)

        Prkl se ei oo mikään hakkeri! Se on scriptaaja!


      • Eskokyl
        Joku kirjoitti:

        Prkl se ei oo mikään hakkeri! Se on scriptaaja!

        Niinkun jo edellä mainittiin MikkoTheBoy on skriptaaja. Itsekkin olen tuollaista harrastanut Habbossa. Osasin mm. Muuttaa lapun väriä miksi halusin, Laittaa tavaraa seinän taakse, Muuttaa lemmikkieläimen väriä, muuttaa ihon väriä, tehdä valokuvia, jossa olen esim alasti.

        Hahmoni nimi oli Eskokyl
        Porttikielto päättyy 2015 vuoden joulukuussa. :)


      • Eskokyl
        Eskokyl kirjoitti:

        Niinkun jo edellä mainittiin MikkoTheBoy on skriptaaja. Itsekkin olen tuollaista harrastanut Habbossa. Osasin mm. Muuttaa lapun väriä miksi halusin, Laittaa tavaraa seinän taakse, Muuttaa lemmikkieläimen väriä, muuttaa ihon väriä, tehdä valokuvia, jossa olen esim alasti.

        Hahmoni nimi oli Eskokyl
        Porttikielto päättyy 2015 vuoden joulukuussa. :)

        Ja sanonpa vielä, että MikkoTheBoyta ei pitäisi yhtään väheksyä, koska on hyvä jos vain osaa ja väitän, että jos kaikki habboilijat osaisivat niin tekisivät samaa itsekin. Elikkä sitä oppii jos on kyky oppia ja ennen kaikkea jos on kiinnostusta.


      • TheDudes
        Eskokyl kirjoitti:

        Ja sanonpa vielä, että MikkoTheBoyta ei pitäisi yhtään väheksyä, koska on hyvä jos vain osaa ja väitän, että jos kaikki habboilijat osaisivat niin tekisivät samaa itsekin. Elikkä sitä oppii jos on kyky oppia ja ennen kaikkea jos on kiinnostusta.

        No Mikkotheboyhän Oli Kultakalan Pahin hakkeri . Scriptata osasi ilman Scriptaus Ja Hakkerointi ohjelmia. :PP Mikkotheboy ei saanu ikuisii !
        nykyään on Kaikenlaisia Scriptaus ohjelmia.
        Scriptasin G.D Nimisellä hahmolla mutta sain 15vuoden bännit. Ja Thedudes:illa teen jotain hauskaa esim Hillua sinisenä alasti Hotelin Yksityihuoneissa Kykloppi silmä päässä.


    • MikkoTheBoy

      Kai Olette Testanneet jo ohjelmaani:
      Hacker´s Loader 5,0?

      • keijo kojo

        Joo se ei toimi ku habbo patchattii


      • porttikielto poika
        keijo kojo kirjoitti:

        Joo se ei toimi ku habbo patchattii

        www.odinms.de siitä vaa habboa pelailemaan


    • Enemmänviisaskusinä

      MikkoTheBoy oli pahin scriptaaja hotelli kultakalassa.
      Kaikkien Modejen mieles on se päivä jolloin hän sai 15 vuotta porttikieltoa, aasit >.<
      Eli hänellä ei ole ikuisia, voi olla että hän tulee takaisin vielä pahempien välineiden / taitojen kanssa

    • The=adwenture

      Mikkotheboy is back!?! En usko habon kaikki (siihen aikaan) staffit olivat kokoontuneet katsomaan porttikiellon antamista. Joten hänhän oli habon histolian kovin haxaaja ja sai ikuisen porttikiellon? Mut uudistusten myötä vanhat porttikielto tiedot varmaan nollautui ja HE IS BACK!

    • jokurandomi

      drken (joku sulake heppu) sanoi aikanaan että 2013 loppuis mikon porttikielto

    • PLÄPLÄP

      MikkoTheBoy ei todellakaan ole palaamassa, koska hän oli saamassa yli kymmenen tuhannen euron sakot, ellei hän olisi lopettanut scriptaamista Habbossa.

      • lolololololol

        Haha ei vittu ootte kans tyhmii :D Habboa ei voi Hakkeroida, voi scriptata mutta yleensä scriptit ovat perseestä :D Hahmoa ei voi saada sillein ettei sitä bannittais. Muuten tulis posliinit ovelle :P Nykyään MikkoTheBoy liikkuu HarriBrother nimisel ukol KTSMO!


      • Scriptaaja
        lolololololol kirjoitti:

        Haha ei vittu ootte kans tyhmii :D Habboa ei voi Hakkeroida, voi scriptata mutta yleensä scriptit ovat perseestä :D Hahmoa ei voi saada sillein ettei sitä bannittais. Muuten tulis posliinit ovelle :P Nykyään MikkoTheBoy liikkuu HarriBrother nimisel ukol KTSMO!

        Minä olin MikkoTheBoy ja vuonna 2006 aloin liikkua ukolle MikkoT...


    • iso-oskari

      MikkoTheBoy, käykö vielä Habbossa?

    • termis (lol)

      Njaa.


      Nuo ohjelmat on nykyään yhtä tyhjän kanssa, ja jos se Mikko palaa ja hakkeroi taas niin hankin sille vuosisadan bannit.

    • Aitojaoikea

      Joopa joo wnb - termi.

    • gladiatuss

      Ite scriptasin habbon päivityksien aikana eli mun koleihin tuli 1000000000000000000000
      - gladiatus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe