eli matkalaukku on iso,harmaa,kovapintainen Verona matkalaukku tai pikemminkin "laatikko". en ole koskaan muuttanu perus 000-koodia, ja haluaisinkin tietaa miten sen saan vaihdettua? nimittain tarve vaihtamiseen olisi kiireellinen! tietaakohan kukaan?
miten vaihdan matkalaukkuni kolminumeroisen koodin?
5
7205
Vastaukset
- minulla
toimii siten, että se luku, mikä sulkiessa on valittu, täytyy olla myös avatessa.
Sulkemisen jälkeen se tietysti pyöritetään pois ja avatessa takaisin.- minä tiedän
paikkaansa tuo sinun idea. Kyllä laukun voi sulkea millä numerolla vaan ja lähtee auki sillä mikä on tiedossa. Siellä lukun vieressä on pieni kieleke, sillä muutetaan ohjeen mukaan uusi lukkonumero. Tuolla sinun ohjeella olisi kaikki laukut jumisssa jos se noin helppoa olisi.Käynti laukkuliikkeessa tai suutarilla auttaa tässä tilanteessa jos ei itse osaa.
- että,
joku yrittää sitä auki, eiköhän roistoilla ole paremmat keinot, reikä kupeeseen ja tavarat ulos.
- kake
Siinä lukossa on laukun sisäpuolella liikuteltava nuppi. Käännä nuppi toiseen asentoon, pyörittele lukkoon haluamasi numerosarja ja käännä nuppi takaisin alkuasentoon. Tämän jälkeen ennen kuin teet mitään muuta, kirjoita se uusi numero muistilapulle :)
- *headwall*
Eli mitäs jos joku kömmää niin, ettei ehdi kirjoittaa numeroa muistiin ja lättää laukun kiinni?
Saako (samsoniteä) auki millään keinoin muuten kuin rikkomalla lukko, jos ei tiedä koodia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291899Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3731729Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161238Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121121
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81056- 861029
- 2851015
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001