miten vaihdan matkalaukkuni kolminumeroisen koodin?

mina vaan

eli matkalaukku on iso,harmaa,kovapintainen Verona matkalaukku tai pikemminkin "laatikko". en ole koskaan muuttanu perus 000-koodia, ja haluaisinkin tietaa miten sen saan vaihdettua? nimittain tarve vaihtamiseen olisi kiireellinen! tietaakohan kukaan?

5

7145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla

toimii siten, että se luku, mikä sulkiessa on valittu, täytyy olla myös avatessa.
      Sulkemisen jälkeen se tietysti pyöritetään pois ja avatessa takaisin.

• minä tiedän

paikkaansa tuo sinun idea. Kyllä laukun voi sulkea millä numerolla vaan ja lähtee auki sillä mikä on tiedossa. Siellä lukun vieressä on pieni kieleke, sillä muutetaan ohjeen mukaan uusi lukkonumero. Tuolla sinun ohjeella olisi kaikki laukut jumisssa jos se noin helppoa olisi.Käynti laukkuliikkeessa tai suutarilla auttaa tässä tilanteessa jos ei itse osaa.

• että,

joku yrittää sitä auki, eiköhän roistoilla ole paremmat keinot, reikä kupeeseen ja tavarat ulos.

• kake

Siinä lukossa on laukun sisäpuolella liikuteltava nuppi. Käännä nuppi toiseen asentoon, pyörittele lukkoon haluamasi numerosarja ja käännä nuppi takaisin alkuasentoon. Tämän jälkeen ennen kuin teet mitään muuta, kirjoita se uusi numero muistilapulle :)

• *headwall*

Eli mitäs jos joku kömmää niin, ettei ehdi kirjoittaa numeroa muistiin ja lättää laukun kiinni?

Saako (samsoniteä) auki millään keinoin muuten kuin rikkomalla lukko, jos ei tiedä koodia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      384
      5729
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1702
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      106
      971
    4. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      95
      874
    5. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      851
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      842
    7. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      44
      842
    8. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      129
      835
    9. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      823
    10. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      817
    Aihe