Itse olen popsinut Diane Novaa (tai halvempaa versiota Cypretylia oikeastaan) parisen vuotta. Nyt olen pitänyt taukoa pillereistä n. 4 kuukautta. Kärsin aknesta, ja nyt kun lopetin pillerit, naama on mennyt taas vähän huonompaan kuntoon. Mietin, että pitäisikö aloittaa nappien popsiminen uudestaan tai kenties vaihtaa merkkiä.
Onko Yasmin matalahormonisempaa kuin Diane? Olen vähän kuullut, että Dianet olisivat melkein niitä tujuimpia mitä markkinoilla on. Kokemuksia näistä eri pillerimerkeistä merkeistä jos ne on määrätty akneen?
Diane Nova/Cypretyl vs. Yasmin
4
5597
Vastaukset
- toimii
yhtä hyvin kuin Diane Nova minulla ihoon. Tosin lisänä tuli Yasminin kanssa päänsäryt taukoviikolla ja tiputteluvuoto. Nyt kahden vuoden käytön jälkeen aijonkin vaihtaa johonkin muuhun. Tosiaan Yasminin pitäisi olla matalahormoonisempi.
- neitiii
toiminut, vaihdoin diane novasta yasminiin ja 2 vk päästä naama räjähti kamalaan kuntoon :( niinpä oon nyt antibioottikuurilla ja aion lopettaa pillerit kokonaan sivuvaikutusten takia. Yasminhan on vähähormonisempi merkki ja ohjeissa lukee sivuvaikutuksena akne :/
- tuli
neitiii kirjoitti:
toiminut, vaihdoin diane novasta yasminiin ja 2 vk päästä naama räjähti kamalaan kuntoon :( niinpä oon nyt antibioottikuurilla ja aion lopettaa pillerit kokonaan sivuvaikutusten takia. Yasminhan on vähähormonisempi merkki ja ohjeissa lukee sivuvaikutuksena akne :/
isoja finnejä yasminen kanssa, nyt iho on rauhallinen. puolisen vuotta olen syönyt. leukaperän finnit kadonneet, kerran kuussa tulee isohko finni ennen kuukautisia. sen kestää kyllä. kaulaan tulee herkästi näppylöitä nyt. olen tosin samalla käynyt parin viikon välein kosmetologilla.
söin ennen diane novaa, ei sopinut mulle. itkuherkkä olen nytkin.
- Tarua_
Riippuu tietty ihmisestä, mutta Diane Nova sai mulla naaman kukkimaan kahta kauemmin, ja Yasmin toi kuukaudessa 12 kiloa lisää (usko tai älä, aika järkyttynyt olin itsekkin).....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770