Miten saataisiin sellainen testi, joka mittaisi ehkä paremmin ohjelman kokonaistoimivuutta kuin nykyiset testit?
Testissä olisi painotettu eri ominaisuuksia:
esim:
Löytää virukset, suorituskyky?
Toiminnot, helppokäyttöisyys?
Miten paljon kuormittaa konetta?
Asennus, käyttöohje?
Päivitykset?
?
Tähän kun porukalla mietittäisiin testattavat asiat,sitten joku puolueeton taho testaisi ohjelmia tältä pohjalta. Tämmöisillä testituloksilla voisi olla merkitystäkin!
Parhaat virustorjuntaohjelmat
7
956
Vastaukset
- uutta
tuossa olisi ? Noita testejähän on jo nyt netti täynnä !
http://www.google.com/search?hl=en&q=antivirus reviews&btnG=Google Search - kuin TM- testit?
Kyllä tuossa on ideaa. Samaan tapaan kuin autoja testataan, eli ei katsota pelkästään huippunopeutta, vaan kaikkia ominaisuuksia..
- kylläpä kyllä
Eihän yksipuoleinen testi kerro oikein mitään. Eli, jos jonkun testin voittaja ohjelma vetää koneen niin jumiin, ettei ole tosikaan, niin mitä hyötyä on testistä joka ei kerro kaikkia tuotteen ominaisuuksia?
- Jape
Testejä on pullollaan. Näin minä teen:
Minulla on ilmainen virustorjunta ohjelma koneella. Välillä käyn netissä toisilla ilmaisilla virustorjunta sivuilla tarkistamassa koneen. Ja kun osaa käyttää konetta, niin ei ole pöpöjä ollut. Ja vaikka on ollut jotain, ne on pois. Minä en maksa ainakaan mitään, kun ohjelmia löytyy. Ei tarvi vain yhtä käyttää!- kuormitusta
mitenkään mitattu missään?
- testille olisi
kysyntää. Testi joka palvelisi enemmän tavallista kuluttajaa, nykyiset on suunnattu enemminkin bittinikkareille.
- sekös oli
yks niistä joka jumittaa koneen, ei taida olla mainintoja testeissä, maallikoille noista olisi hyvä kertoo, ettei tarvis katua, ja aloittaa koko touhu taas alusta
T: elmeri & ammuu käyttäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770