Kuulin eräältä työkaveriltani, että lordilaiset ovat ent.srk-nuoria tai olleet jotenkin tekemisissä srk:n kanssa.
Onkohan tässä mitään perää?
Jotenkin epäilen.
Onko totta Lordilaiset srk-nuoria?
8
1228
Vastaukset
- Lizzy
Ainakin rumpali toiminut Kallion seurakunnassa nuorisotyöntekijänä ennen päätoimiseksi Lordilaiseksi muututtuaan. Koulutukseltaan sosionomi.
Jossain haastattelussa Mr Lordille sanottiin, että Lordi nyt tuskin ainakaan kirkon kanssa on mitenkään samoilla linjoilla, niin hän vastasi jotenkin näin: "Kaikki me jäsenet kuulumme kirkkoon ja yksi jäsenistämme säveltää ja soittaa kirkkomusiikkia, joten ne epäilyt on virheellisiä."
http://www.eurovision.tv/english/2469.htm
"Surely Lordi and Christianity don’t go together? Sure they do. “I am a member of a church and our drummer Kita actually wrote and played some church music."
- kuullut
Miksi epäilet??!!! Eihän siinä nyt ole mitään ihmeellistä, vaikka ovatkin!!!!Vai luuletko ettei seurakuntanuoret tai entiset sellaiset voi tehdä HARD ROCKIA??!!
- sanaston
Ainakin Lordi on perillä Raamatun sanastosta ja kielestä. Mistä muualta hän on lainannut sanat: halleluja, pyhät, syntisten yö, lampaat, ohjaava valo, väärät profeetat, enkelit, paholaiset, Jumalan luomakunta, pelastus, uskovaiset, veljet, sisaret, usko, langennut enkeli.
- grouel
Ja tämähän tarkoittaa sitä, että Lordin viisukappale on silkkaa Jumalan kunniaa. Ei kai tällaisia sanoja ilman syytä käytettäisi. Halleluja on niinikään myös heprealainen liturginen sana, "Ylistäkää Herraa".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721167
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45609Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296548Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t220519- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502