Opiskelijaelämä Tallinnassa?

Aleem

Olen suunnitellut opiskelujen aloittamista Concordia Audentesissa. Noita vanhoja keskusteluja seuratessa olen saanut ihan hyvin tietoa opiskeluista ja Spring Campuksellekin olen soittanut ja olivat kovin auttavaisia.
Itseäni kiinnostaisi nyt juhlimisesta diggaavana jolppina, että mikä on bileskene? Opiskelijaelämähän on ainakin Suomessa täynnä hyviä (ja kosteita) juhlia, miten Tallinnassa? Ei kiinnosta pelkästään kirjojen pänttääminen.

5

1308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jay-

No sanotaan, että nyt vuoden täällä viettäneenä, ja monta vuotta takana Helsingin yö-elämässä voin sanoa, että Tallinna vie voiton. Ensinnäkin hinnat ovat opiskelijalle mieleiset, ja kyllä menokin on enemmän eurooppalaista. En nyt uskoisi että NY Times turhaan valitsi Tallinnaa bile-pääkaupungiksi: http://travel2.nytimes.com/2006/01/22/travel/22tallinn.html

Opiskelijabileitä löytyy koko ajan, ja muutenki ulkona tulee käytyä usein, liian usein. Löytyy upeita baareja joka lähtöön aina kunnon clubeihin asti. Joten kyllä ennemmin olen täällä yössä kuin Helsingissä, tottakai jokaisella on oma mielipiteensä, mutta tämä tuntuu olevan yleinen asenne. Tervetuloa joukkoon!

• jep jep

samaa mieltä myöskin minä..:) Helsinki jää kakkoseksi. uudet naamat ja paikkoja laidasta laitaan joka päivälle jotain..:D Tänne vain joukkoon iloiseen..

• boardilordi
        jep jep kirjoitti:

samaa mieltä myöskin minä..:) Helsinki jää kakkoseksi. uudet naamat ja paikkoja laidasta laitaan joka päivälle jotain..:D Tänne vain joukkoon iloiseen..

Tuolla näyttää olevan aika kissoja myös tuolla koulussa;) pitäsköhän itekin hakee?

http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1060032

• vierailija

Moi!Itsekin olen aloittamassa opinnot ko yliopistossa ensi syksynä.Vierailin koululla kerran ja tapasin suomalaisopiskeljoita ja sain kyllä sen kuvan,että osa porukasta juhlii reippaankin laisesti..:) Onhan Tallinnassa paljon baareja ja halvempaa kuin Suomessa..!

• Aleem

Kuulostaa hyvältä. Rankka työ ja rankat huvit. Se on meikäläisen motto!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe