Meillä on tosi paha ongelma reilu vuoden vanhan mäyriksen yksinolon kanssa. Koira ei tuhoa mitään, mutta haukkuu ja ulvoo naapureiden mukaan taukoamatta yksinollessaan.
Koira on rajattu pentuportilla yhteen huoneeseen yksin ollessaan, joten ei ole koko asuntoa vahdittavana..luita ym on ajankuluksi ja lenkitetään ennen yksinjäämistä..
Kohta alkaa kesäloma ja olisi aikaa paneutua ongelman hoitoon, naapurit ovat tosi kyllästyneitä jatkuvaan mekkalaan. Koira on päivittäin yksin noin 3-5 tuntia.
Miten yksinoloa kannattaisi lähteä uudestaan harjoittelemaan, muita vinkkejä?kannattaisiko kokeilla D.A.P-haihdutinta? sitruunapantaa? yksinoloharjoituksia?
kertokaa viisaammat.kiitos.
yksinolosta..
2
245
Vastaukset
- kaikkea madollista
DAP osoittautui meillä aikanaan pelastajaksi.
Radio meillä on auki aina kun koira jää yksin. Hiljaisella. Lähtiessänne älkää huomioiko koiraa ja leperrelkö sille. Se vaan hätääntyy. Tehkää lähdöstä mahdollisimman eleetön. Samaten kun tulette kotiin, älkää hetkeen huomioiko koiraa, vaan ihan rauhassa vaatteet naulakkoon jne...
Lähtiessä voi koiralle laittaa esim. vessapaperihylsyn tai tyhjän maitopurkin sisään jotain herkkua ja antaa koiralle. Meillä koira menee aamuisin, kun olen lähdössä töihin, valmiiksi makuupaikalleen odottamaan namijemmojaan. Sitten vaan vähin äänin normaalisti ovesta ulos. Meillä ainakin käy vimmatusti herkkuja metsästämään.
Toivottavasti näistä on yhtään apua.- sama onkelma
Meillä toimii sittispanta. On hiljaa eikä uskalla päästää ääntäkään. Tosin ei pannalla pääse itse ongelmasta eroon eli eroahdistuksesta. Nyt olen ajatellut kokeilla myös tuota haihdutinta...jos vaikka tulisi levollisempi mieli pikkuiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760