Niin se vaan on!
PIEKSÄMÄKI ROCKS!
32
1743
Vastaukset
- oba
Eipä siel ole oikeen hyvii baarii. Samat ihmiset kiertää baarista toiseen.Trendi on aika rauhallinen, joskin hivenen kallis.
- Mie
Itse tykkään käydä just Trendissä, koska siellä pystyy jutskailemaan huutamatta. Molly on kans ihan jees, mutta tupakkapuoli on liian ahdas.
- Haazi
hurraa :O/
- Haazi
Onko kellään dexin mangelseja myytävänä? Kjäh!!!
- mä vaan
**tun romanssi????
- nasu
lässyn lässyn...
- mä vaan
nasu kirjoitti:
lässyn lässyn...
pusuako kerjäät vai mikä on hätänä?
- Rokkari
Ei skineillä ja rokkareilla ole paljonkaan yhteistä. Et niitä ei pidä yhdistää, mut ei mihkään vitun molliin eikä myöskään duuriin IKINÄ!!
- Mie
Hyvää koulupäivää. Muista olla reipas!
- nasu
Mie kirjoitti:
Hyvää koulupäivää. Muista olla reipas!
hyvää työpäivää!!!vai koulussako te roikutte?
- Mie
nasu kirjoitti:
hyvää työpäivää!!!vai koulussako te roikutte?
Duunissahan tässä ollaan. Voi välillä käydä kurkkimassa näillä sivuilla, kun ei viitti pitää tupakka/kahvitaukoja...
- moi
Mie kirjoitti:
Duunissahan tässä ollaan. Voi välillä käydä kurkkimassa näillä sivuilla, kun ei viitti pitää tupakka/kahvitaukoja...
MOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- mä vaan
Mie kirjoitti:
ja taas moi,moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- nasu
Mie kirjoitti:
aina on hyvä pitää röökitauko ja sen lisäksi pitää muistaa 13min. kahvitauot!
- Mie
mä vaan kirjoitti:
ja taas moi,moi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MOI VAAN SINULLEKIN!!!!!!!!
- Mie
nasu kirjoitti:
aina on hyvä pitää röökitauko ja sen lisäksi pitää muistaa 13min. kahvitauot!
Mutta, kun pitäis mennä ulos tupakalle ja kahvio on just sillon täynnä ku kahvituttaa. Saan kyl pitää taukoja millon haluan...
- mä vaan
Mie kirjoitti:
MOI VAAN SINULLEKIN!!!!!!!!
bella,mitäs pieksämäjelle kuuluu?
- Mie
mä vaan kirjoitti:
bella,mitäs pieksämäjelle kuuluu?
Eipä tänne varmaankaan ihmeitä kuulu. Kaupunki ei nostanut veroprosenttiaan ja jäähallihanke etenee, vaikka vastustajia on ympäri kyliä. Lidil aloitti remontoimaan liiketilojaan. Yöelämässä näkyy aivan ihania opiskelijapokia... Vastavuoroisesti Diak-tytöt ovat kuulema yhtä anteliaita kuin ennenkin...
- mä vaan
Mie kirjoitti:
Eipä tänne varmaankaan ihmeitä kuulu. Kaupunki ei nostanut veroprosenttiaan ja jäähallihanke etenee, vaikka vastustajia on ympäri kyliä. Lidil aloitti remontoimaan liiketilojaan. Yöelämässä näkyy aivan ihania opiskelijapokia... Vastavuoroisesti Diak-tytöt ovat kuulema yhtä anteliaita kuin ennenkin...
olipas hauska vastaus ,taijat olla huumorityttöjä..jäähalli???pelataanko pieksämäellä lätkää???
- Mie
mä vaan kirjoitti:
olipas hauska vastaus ,taijat olla huumorityttöjä..jäähalli???pelataanko pieksämäellä lätkää???
Kyllähän täällä lätkää pelataan, mutta vielä vanhassa "rättihallissa". Keväällä valmistuu uusi jäähalli... et, sinne sit Pipsin pelejä kattomaan.
Vaikea varmaan uskoa, mutta kyl täällä P-mäellä satsataan tulevaisuuteen:) - mä vaan
Mie kirjoitti:
Kyllähän täällä lätkää pelataan, mutta vielä vanhassa "rättihallissa". Keväällä valmistuu uusi jäähalli... et, sinne sit Pipsin pelejä kattomaan.
Vaikea varmaan uskoa, mutta kyl täällä P-mäellä satsataan tulevaisuuteen:)jäähallihankkeelle ja pipsille..mä kyl aion jatkossakin käydä kattoo vaan SaPKon matseja;-)
- Nasu
mä vaan kirjoitti:
jäähallihankkeelle ja pipsille..mä kyl aion jatkossakin käydä kattoo vaan SaPKon matseja;-)
Vieläkö ne Diakin tytöt jakelee..jaah, täytynee tarkistaa asia...
- mä vaan
Nasu kirjoitti:
Vieläkö ne Diakin tytöt jakelee..jaah, täytynee tarkistaa asia...
nasu,mites hurisee??
- Mie
mä vaan kirjoitti:
jäähallihankkeelle ja pipsille..mä kyl aion jatkossakin käydä kattoo vaan SaPKon matseja;-)
Että sitä ollaan Savonlinnasta? Millanen paikka se on? Tiedän kyl oopperat ja linnankin, mut mitä siellä tapahtuu esim. talvella? Onko paikalliset ihmiset jees vai depression vallassa?
- mä vaan
Mie kirjoitti:
Että sitä ollaan Savonlinnasta? Millanen paikka se on? Tiedän kyl oopperat ja linnankin, mut mitä siellä tapahtuu esim. talvella? Onko paikalliset ihmiset jees vai depression vallassa?
onnittelut hyvästä jääkiekko tuntemuksesta..joo,savonlinnassa menee muuten ihan hyvin paitsi työttömyys riivaa.talvella on aikas vähän tekemistä paitsi tietysti SaPKon matsien kattelu..no mutta kesällä täällä on tosi hienoo,paljon turisteja,mukavia ihmisiä jne..ja nää järven rannat ai helekutti sentään,kyl viihtyy kesällä..tuu joskus käymää???
- Mie
mä vaan kirjoitti:
onnittelut hyvästä jääkiekko tuntemuksesta..joo,savonlinnassa menee muuten ihan hyvin paitsi työttömyys riivaa.talvella on aikas vähän tekemistä paitsi tietysti SaPKon matsien kattelu..no mutta kesällä täällä on tosi hienoo,paljon turisteja,mukavia ihmisiä jne..ja nää järven rannat ai helekutti sentään,kyl viihtyy kesällä..tuu joskus käymää???
Kyllähän mun on tultava siellä joskus käymään, työn merkeissä tosin. Ensivuoden puolella pitäisi olla jokunen kokous siellä. Se on kyllä työttömyys joka vaivaa koko Etelä-Savoa...
- Haazi
mä vaan kirjoitti:
Kyllähän Savonlinnassa kauniita kottaraisia on... mut kyl niitä Pmäelläkin taitaa jonkin verran olla. Silta on kyl aika jännä Slinnassa!
- mä vaan
Mie kirjoitti:
Kyllähän mun on tultava siellä joskus käymään, työn merkeissä tosin. Ensivuoden puolella pitäisi olla jokunen kokous siellä. Se on kyllä työttömyys joka vaivaa koko Etelä-Savoa...
TERVETULOA!!!
- mä vaan
Haazi kirjoitti:
Kyllähän Savonlinnassa kauniita kottaraisia on... mut kyl niitä Pmäelläkin taitaa jonkin verran olla. Silta on kyl aika jännä Slinnassa!
tarkotatko kyrönsalmen siltaa vai vanhaa siltaa?joo kyllä siellä p-mäelläkin on varmaan kauniita naisia tuntuu ainakin olevan aikas mukavia..
- Haazi
mä vaan kirjoitti:
tarkotatko kyrönsalmen siltaa vai vanhaa siltaa?joo kyllä siellä p-mäelläkin on varmaan kauniita naisia tuntuu ainakin olevan aikas mukavia..
Oiskohan se kyrönsalmen silta... Siitä näkee olavin-linnan. Tais olla vielä n.1.5 vuotta sitten työn alla... Silloin kävin viimeksi siellä. Oikein Sota-Invalidi keräystä suorittamassa :O/ Samalla siinä sit oltiin jonkun typyn syndeillä juomassa kahveeta. Jännää oli!
- mä vaan
Haazi kirjoitti:
Oiskohan se kyrönsalmen silta... Siitä näkee olavin-linnan. Tais olla vielä n.1.5 vuotta sitten työn alla... Silloin kävin viimeksi siellä. Oikein Sota-Invalidi keräystä suorittamassa :O/ Samalla siinä sit oltiin jonkun typyn syndeillä juomassa kahveeta. Jännää oli!
kyl se oli sit se kyrönsalmen silta..siitä näkyykin olavinlinna helevetin hyvin,joo kyl ne suitä sillon korjailivat n.1-2 v. sitte
- nasu
mä vaan kirjoitti:
kyl se oli sit se kyrönsalmen silta..siitä näkyykin olavinlinna helevetin hyvin,joo kyl ne suitä sillon korjailivat n.1-2 v. sitte
Kyllä pieksämäen silta hakkaa s-linnan sillat mennen tullen....hahaaa....=) TODELLAKIN!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422016- 621687
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331363Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26923Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10899Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696