minulla todettiin kondylooma vähän yli puol vuotta sitten. papa tulos oli 2 silloin ja samoin puol vuotta sen jälkeen. nyt olen menossa kohdunsuun tähystykseen. voisiko joku kertoa mitä siellä tapahtuu ja mitä sen jälkeen on odotettavissa??? oloa helpottaisi paljon jos joku voisi vähän kertoa asiasta..
sitten toinen asia, olen alkanut seurustelemaan tänä aikana ja haluiaisin hommata e-pillerit mutta saako niitä jos on ko. tauti?? helpottaisi paljon elämää jos saisin ne koska menkat on epäsäännölliset ja kivuliaat nii toivoisin pillereistä edes jonkin asteista apua...
kondyloomasta...?? o_O
3
1480
Vastaukset
- farkku
Joskus tehdään kolposkopia, jolla voidaan tähystellä kohdunkaulakanava, ottaa näytteitä jne...
Tottahan toki pillerit annetaan visvapotilaillekin, mutta sitten pitää kyllä olla partnerin kanssa sopimus, ettei häntä haittaa, jos hän saa tartunnan. - joopajoo
ja muista että kondylooma tarttuu!!!!
- ---
kondulooma on hyvin yleinen tauti ja miehillä se on lähes aina oireeton, naisillakin voi piillä oireettomana useita vuosia. Ei kannata panikoida tuosta kohdunsuun tähystyksestä, se ei satu. Lääkäri katsoo "mikroskoopilla" limakalvon soluja että minkälaisia muutoksia siellä on. Kolposkopiassa nipsaistaan pieniä näytteitä, joitakin sattuu, joitakin ei lainkaan. kipu riippuu myös siitä osuuko näytteen otto juuri hermon kohdalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760