HELP ME~!

14 vuotias

sAAKo raskaustesteja ostaa iastariippumatta? ja paljonkohan niiten hintasuurin piirtein on? olin yhdynnassa kaytin kylla kortsua mutt pelkaan pahoin etta kortsu on pettanyt! anteeksi a(pisteetpaalla) puutteelisuus mutta olen lomalla prahassa ja taalla ei ole kuin a

13

1289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukka

Raskaustesteihin ei ole ikärajaa. Niitä saa apteekkien lisäksi myös netistä ja tavallisesta ruokakaupastakin. Hinta jotain 5-10 euroa, ja netissä vieläkin halvempia.

• voi......

ostaa kuka tahansa.. Hinta on noin viidestä eurosta ylöspäin.. Ei raskaustestiä ostaessa ikää (tai mitään muutakaan) kysellä.

• 14..

Minua nolottaa hirveasti menna ostamaan..

• ............

ainakaan täällä Suomessa ei ole mitään ikärajoitusta testin ostolle, tuskin siellä Prahassakaan on. Halvin testi täällä on muistaakseni noin 4 euroa, terveyskeskuksessa saat käydä testaamassa ilmaiseksi. Testinhän voit tehdä vasta sitten kun menkkojesi olisi pitänyt alkaa....

• 14..

kiitos kovasti kun jaksatte vastailla.. toivon todella etten ole raskaana silla aborttia en tahdo tehda.. taytynee vain toivoa parasta! ja pillerit aloitan heti kun tilanne on selvinnyt! ainankin saan sain kunnon opetuksen

• ettet
        14.. kirjoitti:

kiitos kovasti kun jaksatte vastailla.. toivon todella etten ole raskaana silla aborttia en tahdo tehda.. taytynee vain toivoa parasta! ja pillerit aloitan heti kun tilanne on selvinnyt! ainankin saan sain kunnon opetuksen

ole raskaana!Tsemppiä!

• 14..
        ettet kirjoitti:

ole raskaana!Tsemppiä!

kerron sitten kun tuloksen tiien..

• ei tarvii selitellä mitään

Halvimmat maksaa vähän yli 5€. Mene vaan reippaasti apteekkiin ja jos et itse löydä, niin pyydä. Luultavasti ne luulevat että ostat sen kavirellesi.

• tilda-iida

käydä hakemassa katumuspillerit (jos siis yhdynnästä alle 2vrk)? Ei tarttis sitten jännittää. Tosin en tiedä, miten niitä on ulkomailla tarjolla, mutta Suomesta saa ihan ilman reseptiä apteekista.

• Minä vaan

... saa katumuspillerit vain reseptillä Suomessa. 15 vuotta täyttänyt saa ostaa pillerit apteekista ilman reseptiä.

• 14...
        Minä vaan kirjoitti:

... saa katumuspillerit vain reseptillä Suomessa. 15 vuotta täyttänyt saa ostaa pillerit apteekista ilman reseptiä.

yhdynnasta on jo 14 paivaa.. ja eipa tullu sillon mieleen etta vois kortsu pettaa.. tiedan olen tyhma!

• Pilvi

...ostaa iästä riippumatta ja suosittelenkin että käyt ostamassa. Mutta raskautta voit testata vasta sitten kun kuukautisesi ovat jääneet pois, ja useimmiten oikean tuloksen saa vasta 2-5 päivään kuukautisten poisjäämisestä.

• 14 vuotias

Elikkäs pelästyin vain niin hirveasti kun oli kuukautiset myöhässä.. mutta en ole raskaana sillä tänää alkoi kuukautiset olen hyvin onnellinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      49
      2938
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      37
      2420
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2159
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1918
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1539
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1225
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1050
    Aihe