sAAKo raskaustesteja ostaa iastariippumatta? ja paljonkohan niiten hintasuurin piirtein on? olin yhdynnassa kaytin kylla kortsua mutt pelkaan pahoin etta kortsu on pettanyt! anteeksi a(pisteetpaalla) puutteelisuus mutta olen lomalla prahassa ja taalla ei ole kuin a
HELP ME~!
13
1289
Vastaukset
- kukka
Raskaustesteihin ei ole ikärajaa. Niitä saa apteekkien lisäksi myös netistä ja tavallisesta ruokakaupastakin. Hinta jotain 5-10 euroa, ja netissä vieläkin halvempia.
- voi......
ostaa kuka tahansa.. Hinta on noin viidestä eurosta ylöspäin.. Ei raskaustestiä ostaessa ikää (tai mitään muutakaan) kysellä.
- 14..
Minua nolottaa hirveasti menna ostamaan..
- ............
ainakaan täällä Suomessa ei ole mitään ikärajoitusta testin ostolle, tuskin siellä Prahassakaan on. Halvin testi täällä on muistaakseni noin 4 euroa, terveyskeskuksessa saat käydä testaamassa ilmaiseksi. Testinhän voit tehdä vasta sitten kun menkkojesi olisi pitänyt alkaa....
- 14..
kiitos kovasti kun jaksatte vastailla.. toivon todella etten ole raskaana silla aborttia en tahdo tehda.. taytynee vain toivoa parasta! ja pillerit aloitan heti kun tilanne on selvinnyt! ainankin saan sain kunnon opetuksen
- ettet
14.. kirjoitti:
kiitos kovasti kun jaksatte vastailla.. toivon todella etten ole raskaana silla aborttia en tahdo tehda.. taytynee vain toivoa parasta! ja pillerit aloitan heti kun tilanne on selvinnyt! ainankin saan sain kunnon opetuksen
ole raskaana!Tsemppiä!
- 14..
ettet kirjoitti:
ole raskaana!Tsemppiä!
kerron sitten kun tuloksen tiien..
- ei tarvii selitellä mitään
Halvimmat maksaa vähän yli 5€. Mene vaan reippaasti apteekkiin ja jos et itse löydä, niin pyydä. Luultavasti ne luulevat että ostat sen kavirellesi.
- tilda-iida
käydä hakemassa katumuspillerit (jos siis yhdynnästä alle 2vrk)? Ei tarttis sitten jännittää. Tosin en tiedä, miten niitä on ulkomailla tarjolla, mutta Suomesta saa ihan ilman reseptiä apteekista.
- Minä vaan
... saa katumuspillerit vain reseptillä Suomessa. 15 vuotta täyttänyt saa ostaa pillerit apteekista ilman reseptiä.
- 14...
Minä vaan kirjoitti:
... saa katumuspillerit vain reseptillä Suomessa. 15 vuotta täyttänyt saa ostaa pillerit apteekista ilman reseptiä.
yhdynnasta on jo 14 paivaa.. ja eipa tullu sillon mieleen etta vois kortsu pettaa.. tiedan olen tyhma!
- Pilvi
...ostaa iästä riippumatta ja suosittelenkin että käyt ostamassa. Mutta raskautta voit testata vasta sitten kun kuukautisesi ovat jääneet pois, ja useimmiten oikean tuloksen saa vasta 2-5 päivään kuukautisten poisjäämisestä.
- 14 vuotias
Elikkäs pelästyin vain niin hirveasti kun oli kuukautiset myöhässä.. mutta en ole raskaana sillä tänää alkoi kuukautiset olen hyvin onnellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050