Olen tässä miettinyt, että mikähän siinä on, että tunnen aina suurta fyysistä vetovoimaa sellaisiin, joiden kanssa minulla ei henkisellä tasolla ole mitään yhteistä. Onko kenelläkään käynyt samalla tavalla? Itse olen naisellinen ja ihastun poikamaisiin tyttöihin eikä siinä mitään, mutta kun alamme tutustua, ei löydy mitään yhteistä. Olen sitä mieltä, että erilaisuus on hyvä asia, mutta kyllä jotain yhdistävääkin täytyy olla, joista tärkein on yhteinen arvomaailma ja edes jotenkin samanlainen elämäntyyli/asenne. Mitä mieltä te olette?
Fysiikka pelaa, muu ei
6
1628
Vastaukset
- en tunne
pelkän ulkonäön takia minkäänlaista vetoa. Mut sytyttää se persoona.
Ja tietysti on hyvä olla yhteistä, ja plaaplaa myös erilaisuus tuo plaaplaa piristystä parisuhteeseen ja täytyy muistaa plaaplaa että tärkeintä on tuntea itsensä että voi saada sen mitä haluaa.- Blackflower
Mä voin kyllä tuntea fyysistä vetovoimaa, mutta ei sekään fiilis pitkälle kanna (puhun siis vain hetkellisyydestä), kun yhteisiä juttuja ei löydy. Yhenillanjutut on yhenillanjuttuja, mutta oon jotenkin niihin niin kyllästynyt...se fiilis, kun lähtee toisen luota aamulla ja tietää tarkkaan, ettei aio soittaa eikä toinenkaan...jää tyhjä olo...
- -LPM_
Blackflower kirjoitti:
Mä voin kyllä tuntea fyysistä vetovoimaa, mutta ei sekään fiilis pitkälle kanna (puhun siis vain hetkellisyydestä), kun yhteisiä juttuja ei löydy. Yhenillanjutut on yhenillanjuttuja, mutta oon jotenkin niihin niin kyllästynyt...se fiilis, kun lähtee toisen luota aamulla ja tietää tarkkaan, ettei aio soittaa eikä toinenkaan...jää tyhjä olo...
Ja sitten kun löydät sellaisen, jonka kanssa muuten on ihanaa ja synkkaa, niin arvaas huvikses, että toimiiko seksi...
- B.F
-LPM_ kirjoitti:
Ja sitten kun löydät sellaisen, jonka kanssa muuten on ihanaa ja synkkaa, niin arvaas huvikses, että toimiiko seksi...
...no mut kyllä kai sen saa toimimaan. Tai en tiiä...luulis jotenkin. Jos pystyy avoimesti puhumaan siitä mistä tykkää ja mistä ei ja esittää toivomuksia, niin mikesi toimisi...Mulla ei ole huonoja kokemuksia sen suhteen. Oikeastaan sen suhteen vaan, et jos joku on ollu henkisesti just sopiva, niin ei ole sit seksuaalisesti ollu sitä. Eli on ollu enemmänki kaveri...
- yleensä on
todellakin,kun löytää ihmisen jonka kanssa pelaa henkisesti JA fyysisesti, siitä kannattaa pitää kiinni. Itselläni ei ollut aiemman tyttöyst. kanssa kovinkaan kummoista henkistä yhteyttä, mutta aivan mieletöntä seksiä.. Suhde kaatui kuitenkin (vasta 2 vuoden jälk!) omaan mahdottomuuteensa. Rakastin kyllä häntä. Nykyisen tyttöyst. kanssa on sängyssä hiljaisempaa, mutta henkisesti synkkää paremmin ja tuntuu että pikhiljaa myös fyysisesti.. ;)
- B.F
on sitten hyvä tilanne. Oon kade, ei voi muuta sanoa. Mä vaan retkahdan aina mahdottomiin tapauksiin, joihin ei saa sit mitään yhteyttä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096796Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M974453L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453749TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133150Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6281748- 661168
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551143- 91129
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2001128Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481100