Pitääkö jo teipata kohta puolivuotiaan nartun korvat, vai olisko pahvitötsät paremmat? Kasvattaja sanoo, että pitää laittaa teipit, itse en oikein tiedä... Muilla pentueen pennuilla korvat pystyssä jo alle kolmikuisena :/
Pitääkö jo teipata?
4
391
Vastaukset
- E.A
Kasvattajaa, nousee ne kyllä muutenkin jos on noustakseen, jos kaikki hampaat on jo vaihtuneet.
Ne pennut, joilla on korvanjuuresta asti hyvin löysät korvat sellaiset lepareet ja jos ei korvat ole olleet lainkaan vielä pystyssä, niillä ne sitten tahtoo jäädä lurpalleen teki mitä hyvänsä.
Itse olen antanut hivenainelisää tuossa hampaiden vaidon yhteydessä, citro-oskaa puoli teelusikallista/pvä sekun kaikki kalkki käytetään niihin hampaisiin, hieroskele niin saat verenklierron paranemaan.- teippauksesta
Kaikki hampaat lähteneet ryminällä jo n. kk sitten.
- korvat nousee
teippauksesta kirjoitti:
Kaikki hampaat lähteneet ryminällä jo n. kk sitten.
Meillä Iitulla korvat nousi lopullisesti joskus 7-9 kk:n iässä (nyt 3-v.).
En ole itse koskaan kuullut, että sakun korvia tarvitsisi teippailla, mutta voi olla, että näinkin joku on joutunut tekemään.
Sinuna en vielä olisi huolissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760