jos käy yöllä vessassa,eli siis on liikkunut ennen mittausta...jotain 3-5 tuntia ennen ja mennyt sit takas nukkuun...?
ja saanut hyvin nukuttua.
mun täytyy joka yö käydä pissillä,meinaan vaan nyt sitä että vaikuttako se mun lämpöihin.
ovat olleet jo pysyvästi 37.5,tuo lämpö siis.
ympäri vuorokauden on ton verran,joskus aavistuksen alempi...eli 37,tai 37.2
vaikuttaako muuten
3
355
Vastaukset
- ja ootko käynyt
vessassa öisin jo ennen vauva puuhia..? ku sillon se on meinaan aika yleistä jos on raskaana...=)
- kun kysyit....
en ole ehkä näin usein käynyt...hmmm...pitäisköhän testata,menkat oli kyllä viimeksi aika oudot ja poikeuksellisen lyhyet...mut epäilen että olisin niin pitkällä kuitenkaan,jos edes raskaana tässä olen
menkkoihin kyllä aikaa vielä kymmenen päivää,joten raskaushan ei vielä tienkään oireile tässä vaiheessa...kp 23/30-33
oviksen bongasin kierron 18 päivänä. - heti oviksen
kun kysyit.... kirjoitti:
en ole ehkä näin usein käynyt...hmmm...pitäisköhän testata,menkat oli kyllä viimeksi aika oudot ja poikeuksellisen lyhyet...mut epäilen että olisin niin pitkällä kuitenkaan,jos edes raskaana tässä olen
menkkoihin kyllä aikaa vielä kymmenen päivää,joten raskaushan ei vielä tienkään oireile tässä vaiheessa...kp 23/30-33
oviksen bongasin kierron 18 päivänä.jälkeen kauheita finnejä naamaan,mitä ei ennen oo tullu ennen menkkoja..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760