Yhdyntä naisen kanssa?

Alik. Hyvönen

Onko se ylipäätään luvallista armeijassa palvelusaikana (6-12 kk?).

11

5515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GHkjdm

      Viitaten tällä palstalla esitettyihin mieluisimpiin ja eniten nautintoa tuoviin harrastuksiin:
      Armeijassa palveleusaikana keskitytään yksinomaan rektaalitarkastuksiin,joita suorittavat lääkintämiehet,upseerikokelaat,varusmieslääkärit ja tietenkin sotilaslääkärit.

    • Mickyn

      Pöydälläni on parhaillaan Ruotuväki-lehden numero 8/2001 jossa on julkaistu selvitys varusmiesten seksuaali-identiteetistä.

      Tutkimuksen mukaan armeijaan tulevista uusista alokkaista 3,8 % kertoo tulotarkastuksessa olevansa homoseksuaaleja. Palveluksen päättyessä loppukyselyssä saman vastauksen antaa 7,1 %.

      Alikersanttien osalta vastaavat luvut ovat alussa 6,4 - lopussa 11,0 % ja upseerikokelaiden kohdalla alussa 9,6 - lopussa 22,7 %.

      Kantahenkilökunnasta 29,3 % ilmoittautuu anonyymissa kyselyssä homoseksualisteiksi.

      Luvut siis nousevat selvästi varusmiespalveluksen kuluessa. Syyt ovat ilmiselvät kun nuoret miehet viettävät aíkaa hyvin homoeroottisessa ympäristössä ja tutustuvat armeijan perinteisiin kuten ns. suihkusulkeisiin.

    • ResAu

      Tunteenosoitukset toista varusmiehen asussa olevaa henkilöä kohtaan on kielletty.

      Tämä kielto voidaan kiertää pukeutumalla toisen osalta siviilivaatteisiin tai - kuten nohevana alokkaana vääpelille huomautin - riisuutumalla ensin. :)

      Iltavapaalla voi pukeutua omiin verkkareihin tai sitten sotilaskodin vessassa voi vaihtaa kuteita. Mun yksikössä oli yksi nainen joka lääpi erästä tupakaveriani tavan takaa eikä siitä mitään tullut.

      "Ampuma-asento - MAATEN."
      "Liikkuvat taakse."
      "Lataa ja varmista."
      "Saa ampua."
      "LAUKAUS!"

    • Vääpeli Hyvönen

      Ehdottomasti kiellettyä. Myös iltalomilla. Johtaa epäsotilaalliseen käyttäytymiseen ja haittaa sotilaskoulutuksen läpiviemistä.

      Sotilaspoliisit kiertelevät kaupungilla tarkkailemassa sotilaspuvussa kulkevia heteropareja.

    • Alik. Hyvönen

      Niin siksi kysyn kun minulle armeijaan tullessa tuvan alikersantti varoitti että huonosti käy jos tämän vuoden aikana nähdään minut naisen seurassa.

      Olin sitten silkasta pelosta, esimiehen kunnioituksesta ja aamupuuroon sekoitetun "jarrun" vaikutuksesta selibaatissa koko 12kk ja siksi minusta tuli tämmöinen.

      Vieläkin vain armeija-aika pyörii mielessä.

    • jos on ''ollut''

      niin, näkyykö tämä rektaalitarkastuksessa?

      • Alokas Pelokas

        No juuri siksihän niitä tehdään!

        Tämä on faktaa! Naapurin Henkka kertoi. Se tietää. Sen sisko on käyny armeijan.


      • nietse

        yhdyntä naisen kanssa ei näy, mutta jos penis on ollut peräsuolessa niin se näkyy. Tarkastus ei silti ole mikään homotesti kuten jotkut gonat väittävät.


      • sisällä
        nietse kirjoitti:

        yhdyntä naisen kanssa ei näy, mutta jos penis on ollut peräsuolessa niin se näkyy. Tarkastus ei silti ole mikään homotesti kuten jotkut gonat väittävät.

        Tarkoitatko että jos PENIS ON peräsuolessa,se näkyy tarkastettaessa?


      • mortti
        sisällä kirjoitti:

        Tarkoitatko että jos PENIS ON peräsuolessa,se näkyy tarkastettaessa?

        Siis kun tarkastus suoritetaan peniksellä, sen huomaa, jos suolessa on oltu aikaisemminkin.


    • homopallineekerinpallimuna

      Mä oon homo munvaimo ion homo mun lapset on homoja ja niittenkin lapset on homppeleita. onko se väärin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2783
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2140
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1924
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1776
    6. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    7. 132
      1744
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe