Moi! Tapasin ihanan köriläs oinasmiehen.. Kuulin tutulta että hän ei kai ole ikinä kunnolla edes seurustellut, eikä hänellä muutenkaan ole ollut pahemmin mitään naisia.. Itse sain nytkin tehdä aloitteen,vaikka odotin että pakit olisi tullut, mutta ei.. Taisi itsekin olla ihastunut..
Nukuttiin yö yhdessä, eikä hän yrittänyt mitään (vähän suukoteltiin jne.), myöhemmin itse hakeutui luokseni ja halusi jäädä yöksikin, mutta ei yrittänyt mitään.. ei edes suukottelua.. Yöllä otti ihanasti kädestä kiinni... Voiko oinasmies tosiaan vain olla niin ujo? On kyllä silti jollain tasolla osoittanut olevansa kiinnostunut..
Oinasmieskö vai joku muu?
oinasneito :)
2
558
Vastaukset
- juuso
Jos sillä ykinkertaisesti seiso? Pistä käsi housuihin kokeile miten käy. Sillä se siitä selviää.
- juuso
Pistä käsi housuihin,kokeile seisookos? Jos vaikka ongelma on siinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944