Söin 10 päivän Terolut-kuurin ja nyt odottelen kuukautisten alkamista. Onko kenelläkään kokemuksia kuinka pian viimeisen tabletin jälkeen vuodon pitäisi alkaa?
Terolut ja vuodon alkaminen
8
15157
Vastaukset
- Omppu
Minulle apteekin täti kertoi, että osalla voi alkaa 3-4 päivän sisällä & toisilla kestää viikon ennen kuin alkaa... itse aloitin 10 päivän terolut kuurin eilen.
- NeitiX
Itse en nimittäin hoksannut kysyä apteekista lääkkeitä hakiessani, tuli vasta nyt mieleen kun odottelen jo kolmatta päivää. Mutta aika yksilöllistä se taitaa noiden lääkkeiden kanssa olla, toimivat jokaisen kohdalla vähän eri lailla ja eri sivuvaikutukset. Tsemppiä sulle "Terojen" kanssa!
- käyttäjä
Mulle sanottiin apteekissa että parin päivän jälkeen pitäs alkaa. Hyvä tietää että voi alkaa paljo myöhemminki, etten hermoile liikaa jos/ku ei parin päivän jälkeen ala kuulua.
Onko muuten teillä muilla käyttäjillä ilmaantunu mitään oireita? Oon miettiny että voikohan johtua terolutista mahan turvotus..? Oon syöny terolut ja burana -kuurit, ja toivon että vatsan turvotus johtuu niistä eikä lihomisesta ku on liikkuminen jääny viime aikoina turhan vähälle!:/ - Omppu
käyttäjä kirjoitti:
Mulle sanottiin apteekissa että parin päivän jälkeen pitäs alkaa. Hyvä tietää että voi alkaa paljo myöhemminki, etten hermoile liikaa jos/ku ei parin päivän jälkeen ala kuulua.
Onko muuten teillä muilla käyttäjillä ilmaantunu mitään oireita? Oon miettiny että voikohan johtua terolutista mahan turvotus..? Oon syöny terolut ja burana -kuurit, ja toivon että vatsan turvotus johtuu niistä eikä lihomisesta ku on liikkuminen jääny viime aikoina turhan vähälle!:/Pillerit lopetin viime syksynä & teroluttia on menossa nyt neljäs päivä. Olen kyllä huomannut hienoista painon nousua pillereiden jälkeen, mutta nyt olo on kuin ilmapallolla. Veikkaisin, että terolut sen aiheuttaa mutta toivottavasti on ohi menevää. :o)
- käyttäjä
Omppu kirjoitti:
Pillerit lopetin viime syksynä & teroluttia on menossa nyt neljäs päivä. Olen kyllä huomannut hienoista painon nousua pillereiden jälkeen, mutta nyt olo on kuin ilmapallolla. Veikkaisin, että terolut sen aiheuttaa mutta toivottavasti on ohi menevää. :o)
onpa helpottavaa kuulla että ehkä vois johtua turvotus terolutista!:) huomenna on onneks viimenen päivä terolutin ekaa jaksoo, jospa se maha tästä sitte vähä alkais litistyä :)
- zip
käyttäjä kirjoitti:
onpa helpottavaa kuulla että ehkä vois johtua turvotus terolutista!:) huomenna on onneks viimenen päivä terolutin ekaa jaksoo, jospa se maha tästä sitte vähä alkais litistyä :)
mä söin 10 vrk teroluttia, viimeisestä pilleristä aikaa nyt 10 päivää, mahaan sattuu vietävästi, paino noussu 4 kiloa, mut menkkoja ei kuulu, huomenna uudeleen lääkäriin. käytin 8 vuotta pillereitä ja terot sain ku pillerien lopettamisen jälkeen menkkoja ei alkanu kuulun, ja nyt näyttäs siltä et niitä ei vähl saada alkamaankaan, jos tän olisin tienny et ois pillereitä lopettanutkaan.
- teron käyttäjä
zip kirjoitti:
mä söin 10 vrk teroluttia, viimeisestä pilleristä aikaa nyt 10 päivää, mahaan sattuu vietävästi, paino noussu 4 kiloa, mut menkkoja ei kuulu, huomenna uudeleen lääkäriin. käytin 8 vuotta pillereitä ja terot sain ku pillerien lopettamisen jälkeen menkkoja ei alkanu kuulun, ja nyt näyttäs siltä et niitä ei vähl saada alkamaankaan, jos tän olisin tienny et ois pillereitä lopettanutkaan.
mulla alkoi tänään menkat, ekan 10 pvä:n terokuurin lopetin sunnuntaina, ajattelin sellaista jos jollakin olisi tietoa, että koska pitää syödä seuraava 10 pvä:n kuuri. Terot määrättiin minulle kun ei menkkoja näkynyt e-pillerien lopettamisen jälkeen. Lääkäri sanoi että joka toisen kierron 15.-24. päivä ottaa tero, eli nyt on minun 1. kiertopäivä mutta en kai voi taas 15. päivänä aloittaa uutta kuuria..?? ymmärrä kuinka nyt sitten otan seuraavan teron..?? en tiedä ymmärtääkö tästä mitään mutta..
- NeitiX
Juu, edelleen odottelen niitä pahuksen kuukautisia ... hirmuiset vatsakivut oli parin päivän ajan ja turvotusta, niitä hauskoja hormonilääkkeiden sivuvaikutuksia ilmeisesti. Ensi viikolla menen vastaanotolle tarkistuttamaan että kaikki on ok, lääkäri kyllä rauhoitteli että joskus tarvitaan useampi kuuri Terolutia ennen kuin sen vaikutus alkaa. Ehkä se tästä lähtee ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770