Kulta on ilmeisen halpaa AE:ssa, mutta itse mietin maallikkona, miten voin varmistaa, että ostamani kulta on hyvälaatuista ja oikeaa kultaa eikä mitä tahansa rihkamaa?
Onko yleistä, että kultana myydään jotakin aivan muuta?
Kultakorujen laatu?
3
1211
Vastaukset
- Sallukka3
Kulta myydään painon mukaan eli aina puntarin kautta.
Minimi kultakaraati on 18 ja siitä ylöspäin max 24.
Sijoituskultaa 99,999 % Swiss- tai Australian leimoilla.
Liikkeet myös ostavat/hyvittävät vanhat kultakorusi,joista haluat luopua. - valvonta...
Lait on ankarat jos huijaa ja myy väärää
kultaa niin kaula saattaa katketa.
Paikalliset korut on 22k kultaa ja 18k
yleensä tuontikamaa Italiasta jota myydään
vain kitsaille turisteille.
Alle 18k kultaa ei saa edes myydä. - Ninnea
Vai kitsaille turisteille muka 18 karaattia... Höpö höpö. Itse kierreltiin Sharjan kultasoukeissa ja kultaketjut joita meille esiteltiin olivat kaikki 18 karaatin kultaa. Hinta tosiaan tulee painon mukaan ja voit luottaa täysin, että on sitä mitä myydään. Lait ovat todella tiukat, eikä sua huijata. Tinkiä saa ja yleensä päästään sopu hintaan. Hyviä kultaostoksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770