Onko täällä muita? No niin, tänään meille tehtiin sitten kolmas ja viimeinen inssi. Clomit on myös taaksejäänyttä elämää, kun oon lääkärin mukaan syönyt niitä jo ihan tarpeeksi kauan. Olo on harvinaisen ovuloiva; oikean munasarjan kohdalla tuntuu ihan kunnollista kipua. Odotuksia ei kuitenkaan tuon inssin suhteen ole, kun eihän se ole ennenkään onnistunut... Jotenkin tuntuu helpottavalta, kun tietää, että nyt sitten otetaan ihan rennosti koko kesä, kun klinikka menee kiinni eikä tartte koko ajan vetää jotain nappeja tai piikitellä itseensä ja juosta jos jonkinlaisessa seurannassa. *Huoh*
Inssiläiset huom!
2
395
Vastaukset
- Ting
Meille tehdään toinen inssi perjantaina..Oon tässä piikitellyt Puregonia (kohta 3 ampullia!!) ja sitten keskiviikkona Pregnyliä. Ei oikein uskalla toivoa.. Lääkäri lupasi että saadan vielä kokeilla kolmas ja viimeinen inssi ennen kesää (heti perään, ei välikiertoa niin kuin viimeksi) ja sitten IVF-jonoon.. Sitten voisi kai kokeilla taas Clomeja kesällä. En halua millään jättää tämän projektin kesän yli - aika kuluu..
Tsemppiä teille! :)- Milli
ei onnistunut kolmaskaan inssi ja heti jatketaan suoraan neljänteen ja viimeiseen ennen kesätaukoa ja piiiitkään hoitojonoon liittymistä. Siirrymme siis sitten yksityiseltä julkiselle.
Luomukiertoon tehdään taas, pelkästään pregnyl apuna. Ovuloinnissa ei mulla pitäis olla vikaa niin siksi ei muuta käytössä. Mäkin toisaalta odotan taukoa...saa pää hieman levätä klinikalla juoksemisesta, ultrista ja sen sellasesta. Tietysti toivon että nyt tämä viimeinen onnistuisi, mutta valitettavasti usko on jotenkin hiipunut näiden kolmen jälkeen jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818