Inssiläiset huom!

Minde

Onko täällä muita? No niin, tänään meille tehtiin sitten kolmas ja viimeinen inssi. Clomit on myös taaksejäänyttä elämää, kun oon lääkärin mukaan syönyt niitä jo ihan tarpeeksi kauan. Olo on harvinaisen ovuloiva; oikean munasarjan kohdalla tuntuu ihan kunnollista kipua. Odotuksia ei kuitenkaan tuon inssin suhteen ole, kun eihän se ole ennenkään onnistunut... Jotenkin tuntuu helpottavalta, kun tietää, että nyt sitten otetaan ihan rennosti koko kesä, kun klinikka menee kiinni eikä tartte koko ajan vetää jotain nappeja tai piikitellä itseensä ja juosta jos jonkinlaisessa seurannassa. *Huoh*

2

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ting

Meille tehdään toinen inssi perjantaina..Oon tässä piikitellyt Puregonia (kohta 3 ampullia!!) ja sitten keskiviikkona Pregnyliä. Ei oikein uskalla toivoa.. Lääkäri lupasi että saadan vielä kokeilla kolmas ja viimeinen inssi ennen kesää (heti perään, ei välikiertoa niin kuin viimeksi) ja sitten IVF-jonoon.. Sitten voisi kai kokeilla taas Clomeja kesällä. En halua millään jättää tämän projektin kesän yli - aika kuluu..
      Tsemppiä teille! :)

• Milli

ei onnistunut kolmaskaan inssi ja heti jatketaan suoraan neljänteen ja viimeiseen ennen kesätaukoa ja piiiitkään hoitojonoon liittymistä. Siirrymme siis sitten yksityiseltä julkiselle.

Luomukiertoon tehdään taas, pelkästään pregnyl apuna. Ovuloinnissa ei mulla pitäis olla vikaa niin siksi ei muuta käytössä. Mäkin toisaalta odotan taukoa...saa pää hieman levätä klinikalla juoksemisesta, ultrista ja sen sellasesta. Tietysti toivon että nyt tämä viimeinen onnistuisi, mutta valitettavasti usko on jotenkin hiipunut näiden kolmen jälkeen jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe