mikä on lataustikku?

påkela8899

Niin, eli mikä on lataustikku? mitä sillä tarkoitetaan ja mitä sillä tehdään? olisko kuvaa?

ja näkeekö infrapunatähtäimellä päivällä?
Ja kuinka moni ammuskelee metässä ihan vaikka lintuja tms.?

Siinä muutama kysymys. Vastatkaa ainakin kahteen ensimmäiseen kysymykseen. =)

13

1485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdasdasdasd

"ihan vaan metsässä lintuja" vitun naski aSDASDASDASDASDASD. Eläimiä EI AMMUTA "ihan vaan huvikseen" eikä muutenkaan. Tollasille ei vastata

• påkela8899

Mitä meinaat?? esitin ihan asiallisen kysymyksen ja lintujen ampuninen ei liity mielestäni tähän mitenkään??

• påkela8899
        påkela8899 kirjoitti:

Mitä meinaat?? esitin ihan asiallisen kysymyksen ja lintujen ampuninen ei liity mielestäni tähän mitenkään??

älä käytä nimeäni!! vastatkaa vaan tohon ekaan!

• samaa nimimerkkiä niin reki...
        påkela8899 kirjoitti:

älä käytä nimeäni!! vastatkaa vaan tohon ekaan!

oma nimimerkki.

• samaa nimimerkkiä niin reki... kirjoitti:

oma nimimerkki.

no minä kerron mikä on lataustikku ,kun muut vain riitelevät!
        lataustikulla ladataan kuulia aseeseen yleensä lataustikkuun menee 50 kuulaa ja ei käy kaikkiin lippaisiin!

• joku9468
        påkela8899 kirjoitti:

en kannata itse lintujen ampumist enkä meinaa ampuakkaan! ihan tyhmää touhuu. pitäis tollasille naskeille antaa kunnon opetus=) olen sitä mieltä! ajatelkaa milt linnusta tommonen tuntuu esim. ammut 100m/s viritetylla konepistoolilla ei tunnu kivalt=( mua on ammuttu ak:lla metrin päästä sarjaa selkään (teki kipeää)

• ????????
        joku9468 kirjoitti:

en kannata itse lintujen ampumist enkä meinaa ampuakkaan! ihan tyhmää touhuu. pitäis tollasille naskeille antaa kunnon opetus=) olen sitä mieltä! ajatelkaa milt linnusta tommonen tuntuu esim. ammut 100m/s viritetylla konepistoolilla ei tunnu kivalt=( mua on ammuttu ak:lla metrin päästä sarjaa selkään (teki kipeää)

no onko metsästyskin mielestäsi väärin?

• vitun tyhmää porukkaa täällä
        ???????? kirjoitti:

Joo no metsästyksessä se on laaki ja vainaa, ei eläin jää kitumaan tai muuten aiheuta tuskaa. Siis jos nyt puhutaan lintujen metsästämisestä. On se kyllä vähän eri asia mennä metsästämään kuin se että menee metsään "ihan vaan huvin vuoksi lintuja ampumaan"

• blaze8
        ???????? kirjoitti:

Hei nyt jumalauta jätkä, ensinäkin tiedätkö mitä nämä sun "ammun huvikseni lintuja metsässä" jutut aiheuttaa airsfotin maineelle, et taida olla tietoinen että joissain maissa softaus on kielletty laissa, ja ei ole mitenkään hirveän kaukana etteikö tämä ajatus ajaudu myös suomeen jos täällä puhutaan ja ideoidaan tällasta paskaa!

Nyt olis hyvä alkaa miettimään mitä tänne tulet jutustelemaan. Ja se vielä sanottakoon että airsoft ja metsästys ovat täysin eri asia, niitä on turha alkaa "vertaamaan" tms.

• påkela8899
        blaze8 kirjoitti:

Hei nyt jumalauta jätkä, ensinäkin tiedätkö mitä nämä sun "ammun huvikseni lintuja metsässä" jutut aiheuttaa airsfotin maineelle, et taida olla tietoinen että joissain maissa softaus on kielletty laissa, ja ei ole mitenkään hirveän kaukana etteikö tämä ajatus ajaudu myös suomeen jos täällä puhutaan ja ideoidaan tällasta paskaa!

Nyt olis hyvä alkaa miettimään mitä tänne tulet jutustelemaan. Ja se vielä sanottakoon että airsoft ja metsästys ovat täysin eri asia, niitä on turha alkaa "vertaamaan" tms.

Anteeksi... en tarkoittanut että... se vai... se vain... lipsahti... En minä... Minä vaan halusin niitä lintuja kun... kun... Minä vaan halusin sormettaa niitä lintuja!

• airsoftMPfemma
        påkela8899 kirjoitti:

Anteeksi... en tarkoittanut että... se vai... se vain... lipsahti... En minä... Minä vaan halusin niitä lintuja kun... kun... Minä vaan halusin sormettaa niitä lintuja!

sairas paskiainen! :D

• påkela8899

saatanan saatana älä käytä nimimerkki'äni perkele, tykkään ampua saatana lintuja ja vittu sillä selvä!!!!!!!

• påkela8899

Mutta kun lintujen kanssa suuseksin harrastaminen on niin kiihottavaa ja hauskaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe