MB 230E vai 260E

Ratsumies

Oon meinannu hankkia saksasta uuden auton ja meinasin bensa mersua 2.3 tai 2.6 koneella ja w124 korimallia. Kertokaahan käyttäjät kokemuksia kyseisistä autoista: suorituskyky, kulutus, onko kallis pitää ja yms.

3

788

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satyre

Oma on 300:nen, joten ei ihan vertailukelposta infoo. Tokko ainakaan 2,6:lla paljon heittää kuitenkaan esim kulutuksen kanssa tahikka vak.maksuissa. Eli mulla ainakin vakuutukset karvan yli tonnin nykyrahaa vuodessa, sisältäen täyskaskon. Ainoo poisjäänyt tais olla lasivakuutus. Tää tosin riippuu ihan siitä, miten onnistut neuvottelemaan vak.yhtiön kanssa jne, ku esim mulla on talon vakuutukset samassa kioskissa.

Kuluttaa sekalaisessa tollasen kympin, saa menemään molemmin puolin. Talvella ei kyllä juuri alle mennä, automaatti verottaa omansa.
      Toistaseks ei mikään kallis remppakohde, mut eipä oo tarvinnu just mitn tehdäkään. Mikä on vain ja ainoastaan positiivista:) Tosin lämppärin kenno maksaa automaatti-ilmastoituun semmosen 145E, mut eipä taida persuversioon olla ihan noin hintava.

Jos jotain negatiivista, niin aika herkkä sivutuulelle ja urille...eipä oo tullu katottuu kyllä kulmia hankinnan jälkeen.

Vaikka on hinnaltaan huomattavasti muita ikäisiään 'perusautoja' kalliimpi, niin väitän puhtaalla omallatunnolla saaneeni rahoille vastinetta:)

• M103

Siksi koska siinä 6 sylinteriä !! suora kutonen!!
      230 E :ssä on vain 4 sylinteriä !!

• 230EA

Olen omistanut 230EA 124 -86 yli 4 vuotta. Auto ostettu Saksasta ja tuotu muuttoautona. Erittäin varmatoiminen peli, voimaa riittävästi ja kulutus kohtuullinen, maantiellä alle 9, kaupunki 10-11. Automaatissa saa varautua n. € 900 remppaan jossain vaiheessa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paljonko meidän ikäero on?

Ois kiva tietää.
      Ikävä
      121
      1250
    2. Nainen onko kaikki

Onko sinulla nainen kaikki hyvin? mies
      Ikävä
      113
      951
    3. Työttömät risusavottaan

Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus
      Maailman menoa
      274
      683
    4. Mies onko sinulla

Kaikki hyvin? 🌞 -nainen
      Ikävä
      42
      680
    5. Kuka tai ketkä tappo eilen?

Kenet ja miksi?
      Varkaus
      15
      620
    6. Jos tunnistit...

Voit hyvin ottaa yhteyttä...olisi mukava jutella☺️
      Ikävä
      59
      597
    7. Väsynyt odottamiseesi, M.

Vaikka et minua haluaisi tai huolisi, asia pitäisi käydä lävitse. Siksi etten sinusta pääse ylitse. Pystyisinkö tyytym
      Ikävä
      38
      495
    8. Arvostele kaivattusi

ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      36
      491
    9. Mitä teet mies?

Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      59
      485
    10. Miksi voit niin

Huonosti? Ei se voi johtua vain minusta?
      Ikävä
      54
      470
    Aihe