Mitä kannattaisi yrittää

siittiöiden

määrän lisäämiseksi?

Tiedän, ettei mistään kai tutkittua tehoa ole, mutta mitäpä tässä ei tekisi ihan vaan JOS sattuisi apua olemaan...

Eli miehen siittiömäärä alhainen ja muodoltaan ovat epänormaaleja (n. 1-2 % normaaleja). Olen yrittänyt ottaa selvää esim. akupunktiosta ja vitamiineja ukko on napsinut jo hetken aikaa. (Bevitabsia ja Möllerin tuplaa). Näin hoitojen välissä sitä haluaa vaan tehdä kaiken, mitä itse voi. Lääkäriltähän näistä "vaihtoehdoista" on turha kysyä, kun tekee hommia lääketieteen tuloksiin perustuen ja on kyllä antanut ymmärtää, että vitamiinit ym. ovat hyödyltään lähes olemattomat...

Olen täältä lukenut aikanaan "parantajasta", vitamiineistakin jonkin verran, tupakanpolton lopettamisesta jne. Mutta kertokaa nyt ihmeessä hyvät kanssasisaret mitä "poppakonsteja" teillä on yritetty. Ja ihan niitä kokemuksia, omia tai tuttavien. Kaikesta tiedosta olen kiitollinen ja ehkäpä näitä asioita pähkäilee joku muukin yhtä tiedonhaluinen kuin minä, joten apua teidän kommenteista voi olla monellekkin. :)

3

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo.

viina pois ja tupakka nii eiköhän ala pelittämään.

• hellu

oli sinkki tabletit, nehän parantaa sperman laatua..takana ennen sinkkitabletteja 3,5 vuotta yritystä, mies söi päivittäin n. 3kk:n ajan sinkkiä, kunnes vihdoin ja viimein plussasin!!! Nyt menossa Rv 12 4!!! (siis mies kävi testeissä ja siittiöissä oli vikaa, gyneni suositteli miehellen niitä pillereitä!)

• vitamiinit

Itse olen netistä parivuotta sitten lukenut, että sinkki, seleeni, kromi, A, E, Q10 ja helokki tai kalaöljy auttaisivat..(kirjoittajan miehellä oli siittiöiden laatu parantunut huomattavasti) ja niitä on meilläkin mies popsinut, tosin lausuntoa ei sen jälkeen olla otettu, onko laatu parantunut vai ei (jotenkin on kai tuntunut, että tieto lisää tuskaa)... nyt IVF käynnissä ja sanoivat vain miehen näytteestä, että ok..
      Olisi kiva kuulla jos jollain olisi vitamiineista parempia kokemuksia..
      En ole täällä sivuilla juurikaan pyörinyt, hyvin satunnaisesti, mutta nyt kun olen lukenut joitakin viestejä onko totuus tosiaan se, että melkein kaikki IVFt päättyvät negaan.. Silmiin ei osunut yhtäkään PLUSSANNUTA.. Antakaa nyt hyvät kassa sisaret meille piinaajille toivoa ja kirjoittakaa näistä onnistuneista PLUSSISTA, sillä vain positiivisuushan voittaa tässäkin asiassa. Toki negan jälkeen on hyvä purkaa tunteitaan ja itsekin olen sen karvaan pettymyksen niellyt jo useaan otteeseen, mutta (niin kuin me kaikki) jaksan silti uskoa ihmeeseen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe