Oireita pitkäänkin

epäonnistuneen icsin jälkeen?

Niin, ihmettelen vaan kun vielä tuppaa kuvottamaan iltapäivisin, paleleen ja särkeen päätä. Siirto tehtiin 8.5., menkat alko 19.5. ja negan varmistin 20.5. Luget lopetin samalla kun menkat alko.

Mut asiaan: Kauanko näitä oireita vielä voi olla? Kun ei tähän päänsärkyyn auta oikeen särkylääkekään. Ei oo herkkua tääkään, kun yrität toipua pettymyksestä rankan hoidon jälkeen, niin fyysiset oireet senkun jatkuu. Ei nyt toki viä montaa päivää, mut kuitenkin. Kun osa oireista kuitenkin loppu suunnilleen siinä kun olin viikon lugeja laitellut. Millasia kokemuksia muilla epäonnistujilla?

3

533

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohtalotoveri

Ihmettelen itsekin, että tekeekö mieli tepposet vai vaikuttaako ne hormonit vielä niin kovasti. Minulla tasan sama aikataulu, siirrot ja menkat ja kaikki. Rinnat ei ole enää kipeät, mutta aika ajoin etoo ja sellaisia älyttömiä kuumia aaltoja ja hikipuuskia on edelleenkin. Nukkumisesta ei juurikaan tule mitään, kun hiki lentää.

Aika kurjaa vielä negan päälle näitä oloja kestää...
      Tsemppiä sinulle! Ehkäpä ne tästä loppuu ja josko ensikerralla sitten sitä plussaa... :)

• Skeptinen

Käytin Clomeja talvella kahdessa kierrossa, sen jälkeen muuten täysin säännöllinen kierto oli sekaisin kaksi kuukautta.

Jos harmittoman näköisillä Clomeilla on pitkäaikaisia vaikutuksia, niin varmaankaan IVF:n rääkin jälkeen ei ole ihme jos on elimistö sekaisin. Itse olen ajatellut jopa puolen vuoden palautumisaikaa..., mutta minähän olenkin aika skeptinen ja ajattelen aina kauheimman mukaan.

• höpelö

viikolla...Ja vielä viikko sitten sanoin, että jos en tietäisi varmasti etten ole raskaana, niin sanoisin olevani ( yksi raskaus takana).
        Mulla oireita oli tosi pitkään turvonnut vatsa ja rinnat...hyvät hyttyset sentään. Piti oikein ostaa uudet liivit kun eivät mahtuneet vanhoihin.
        Mutta väsymystä ja huonovointisuutta minullakin oli. Ei tehnyt mieli ruokaa oikein. Ei niin, että olisi kovasti haitannut ;).
        Nyt odotan, että menkat alkaisi jo niin päästään sitten uudessa kierrossa PAS:sa yrittämään. Taas niitä ällö lugeja työntelemään, yök.
        Periatteessa tuntuu, että on koko kierron toipunut ekasta epäonnistumisesta. Ehkä myös vähän ollu masentuneempikin kun ei tärpännyt.
        Kiva kuitenkin lukea, että joillakin onnistuu :) !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe