Millaista on asua Pääskyvuoressa? Asuntojen hinnat? Ajattelin lähinnä Laukkavuoren takaista seutua. Sopiiko lapsiperheelle? Kiitos vastanneille.
Pääskyvuori?
12
2395
Vastaukset
- Keskusta asukas
Pääskyvuori on sivussa,mutta asuntojen hinnat varmaankin lapsiperheelle sopivammat.
- asuminen
Olen asunut kauan siellä, on viihtyisä ja kiva alue. Luonto lähellä ja kuitenkin fillarilla pääsee nopeasti keskustaan. Nykyisin kyllä asun Uittamolla ja se vasta onkin kiva paikka, kun on merikin vielä lähellä ja lyhempi matka keskustaan. Suosittelen pääskyvuorta (asuin siellä mäellä Tilhenkadulla).
- pääskyvuori
Hienoa aluetta, kaunis nimikin. Samoin on Uittamo varmasti hyvää aluetta, mutta se nimi, se on kauhea.
- sopii
pääskyvuori sopii oikein hyvin kaikille, ketkä pitävät rauhasta.. ainoa miinus on lauste ja varissuo vieressä..
- Tyytyväinen asukas
eivät näy mitenkään Pääskyvuoressa. Täällä on rauhallista ja mukava asua.
- Tyytyväinen asukas
Prismaan noin kilometri,Kupittaan Cittariin 4km, hieno luonto ja ulkoilureitit. Tarha,kerho ja koulu lähellä.
- Maire
Varsinkin Pääskyvuoren koulun lähellä olevat rivarit erittäin hyviä!
- Ei moittimista
Maire kirjoitti:
Varsinkin Pääskyvuoren koulun lähellä olevat rivarit erittäin hyviä!
2001 rakennettuja rauhallisia ja siistejä taloja, on sitten varmasti Turun parhaat näköalat, ainakin yläkerroksista!
- Asuja
Hiljainen paikka, ei elämää kello 22 jälkeen.
Asun itse siellä.- mutta hirveä nimi
En edes tiedä missä sellainen alue on Turussa, voihan tietysti olla hyväkin. Mutta on silläkin nimi, aivan kauhea, melkeimpä pahempi kuin Uittamo! Huh!
- Kiviä
mutta hirveä nimi kirjoitti:
En edes tiedä missä sellainen alue on Turussa, voihan tietysti olla hyväkin. Mutta on silläkin nimi, aivan kauhea, melkeimpä pahempi kuin Uittamo! Huh!
Painu nyt jo vittuun täältä kauhistelemasta niitä kaupunginosien/lähiöiden nimiä. Tai perusta uusi ketju johon listaat kaikki ne paikannimet joista pidät ja joista et. Sen jälkeen kaikki ovat iloisia. Okei?
- kaupunginosanimet
Kiviä kirjoitti:
Painu nyt jo vittuun täältä kauhistelemasta niitä kaupunginosien/lähiöiden nimiä. Tai perusta uusi ketju johon listaat kaikki ne paikannimet joista pidät ja joista et. Sen jälkeen kaikki ovat iloisia. Okei?
Tosi hyvä idea listata kaikki hienot ja kaikki rumat nimet Turussa. On niitä muuallakin, mutta Turusta saisi eniten naurun aihetta. Kiitos, miellyttävään paikkaan toivotatkin, taidat olla oikein heitekkeniläinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822