Riskit kannan kaikesta =(

mun kamulla

On marsu ja se ei siivoo sitä muuten kun vaan että nyppii kakat sieltä täältä ja sillä on ihopunkki se raukka saa 1 kurkkupalan päivässä eikä niistä äiti eikä kukaa välitä!!Vedet vaihtaa n, kerran viikossa, jos sille sanoo että: menes hoitamaan marsuasi pesemään turkkia ym. se sanoo: YÖK, en mää jaksa... MÄ kerran oon siivonnut sen häkin. ja se marsu raukka on jopa yksin, mun kamun huonekin haisee koska häkkiä ei siivota marsun häkissä on: purut,mökki ja juomapullo! ei edes kuppia olla ostettu heitetään vaan kurkki raitojen välistä, ja sillä on niin pitkät kynnet että sen yks kynsi teki mulle niin pahan haavan et siel tuli verta :( ja se on toosi arka, se ei oo kesyyntynyt eikä mitään :( ja siihe laitetaan piikki jos se ei hoida sitä nii se sano
------ sori tekstin pitkyys
------ kerroin totuudet
------ touvottavasti moni vastaa =)
------ ps. ostan ehkä itsekin marsun
------ pps. 100% parempaan kotiin tulee se marsu

10

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mirkkk

Jos aiot ottaa itse marsun, miksi et adoptoisi kaverisi marsua? Hänhän ei ilmiselvästi välitä siitä, joten tuskin panee vastaankaan (varsinkin jos maksat siitä käyvän hinnan). Pelasta marsu! Rakkaudella ja huolenpidolla marsu oppii luottamaan sinuun ajan kanssa. Älä hylkää sitä!

• Voisi

maksaa 2vuotiaasta tyttö marsusta? jos häkit ym muut tulis mukana?

• ...

Kannattaa todella harkita sen marsun adoptointia. Jos kerran kaveris ei marsusta välitä tarjoa marsusta ja häkistä 40€ voi olla että myisi vähemmälläkin.

• Ettei hän suuttuisi

Sitä asiaa että haluaisin hänen marsun? En halua että han suuttuisi, siis vinkkejä miten alottaa ja miten lopettaa? =) kiitti kaikille ketkä autatte =)

• ...

Kysy ohimennen, että myy marsus mulle ja anna aikaa miettiä. Sano, että jokatapauksessa olet marsua ostamassa.

• etten ole
        ... kirjoitti:

Kysy ohimennen, että myy marsus mulle ja anna aikaa miettiä. Sano, että jokatapauksessa olet marsua ostamassa.

Niin varma pystynkö! jos sanon hänelle ensin näin: myisitkö marsuasi mistään hinnasta? kamuni sanoo ( esim ): joo.
        Olisiko tuo hyvä alku? Minua Jännittää..En uskalla soittaa tai mitään! kai minun on sitten järkevinta tavata hänet jossais tai minä menen heille :)
        --------------- kiitos kaikille avun antajille---

• mike-marsu

marsu raukka tarvitsisi kodin jossa sillä on kavereita, jossa sitä rakastetaan oikeasti ja jossa sitä hoidetaan...ILMOITA ELÄINSUOJELUYHDISTYKSELLE TÄSTÄ...ei eläintä voi kohdella noin...ihan pahaa teki lukea tuo :`(

• tuntui mustakin

Kun vielä itsenään sitä silloin tällöin kun menen heille :(

• moksss
        tuntui mustakin kirjoitti:

Kun vielä itsenään sitä silloin tällöin kun menen heille :(

Kysy kaveriltasi esim. "Ootko kyllästynyt tuohon marsuun, kun et jaksa oikein hoitaa sitä?" Jos se vastaa vaikka "Oon/On se aika tylsä", niin jatka "Hei! Minä keksin: entä jos minä ostaisin sinulta tuon marsun? Voisin maksaa 40 euroa vaikka?".

Tai

Sinä: Saisinko minä marsusi lainaan pariksi viikoksi? Haluaisin hoitaa marsua.
        Hän: Okei, ota vaan.
        *parin viikon kuluttua*
        Sinä: Kävisikö sinulle jos minä ihan ostaisin marsun omaksi? Minusta se on niin mukava.
        Hän: Ääh, empä nyt tiiä..
        Sinä: No paljollako möisit sen? 40 eurolla?

Tai

Sinä: Voi kun minä haluaisin oman marsun..
        Hän: Ei niistä mitään iloo ole.
        Sinä: No voisinko minä ostaa sinun marsun itselleni?

Tai

Kysy suoraan hänen vanhemmiltaan, sillä he ovat varmasti nähneet, ettei kaveriasi marsu kiinnosta. Tee tarjous (vaikkapa 40 euroa).

• ole ystävä marsulle
        moksss kirjoitti:

Kysy kaveriltasi esim. "Ootko kyllästynyt tuohon marsuun, kun et jaksa oikein hoitaa sitä?" Jos se vastaa vaikka "Oon/On se aika tylsä", niin jatka "Hei! Minä keksin: entä jos minä ostaisin sinulta tuon marsun? Voisin maksaa 40 euroa vaikka?".

Tai

Sinä: Saisinko minä marsusi lainaan pariksi viikoksi? Haluaisin hoitaa marsua.
        Hän: Okei, ota vaan.
        *parin viikon kuluttua*
        Sinä: Kävisikö sinulle jos minä ihan ostaisin marsun omaksi? Minusta se on niin mukava.
        Hän: Ääh, empä nyt tiiä..
        Sinä: No paljollako möisit sen? 40 eurolla?

Tai

Sinä: Voi kun minä haluaisin oman marsun..
        Hän: Ei niistä mitään iloo ole.
        Sinä: No voisinko minä ostaa sinun marsun itselleni?

Tai

Kysy suoraan hänen vanhemmiltaan, sillä he ovat varmasti nähneet, ettei kaveriasi marsu kiinnosta. Tee tarjous (vaikkapa 40 euroa).

Ota rohkeasti yhteyttä kaveriisi! Mikä on pahinta, mitä tuosta voi tapahtua? Sekö, että kaverisi sanoo "ei" ja marsu jää kaverillesi? Sehän on tämän hetkinen tilanne, eikä se voi kuin parantua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2401
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2017
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      1883
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1683
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1498
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1032
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      818
    Aihe