seuraavalla kerralla jookos.
Sano jotain
5
1134
Vastaukset
- se on
sanaton rakkaus..
Heh, kirjoitatko aina rakkauspalstalle kun saat vikasoiton? - voi olla
että suutut ja saat tarpeeksesi ja soitat poliisille :)
- K....
...minullakin on rakastamani naisen puhelinnumero kännykässä, vaikka olen luvannut ola ottamatta yhteyttä. Hänelle päätös palata arjen kulissiin ilaman rakkautta oli muutenkin kova pala, joten minua ei tarvita siinä sotkemaan asioita. Aina välillä ainakin minä unohdan lukita näppäimet ja muutaman kerran olen soittanut "haamusoittoja". Tietääkseni en koskaan hänelle.
- hiljaa siksi
että vastaaja olikin toinen. voin olla seuraavalla kertaa hiljaa myös siksi että useamman sanan sinun suustasi. Kyselet siellä: haloo kuka siellä on? Naks ja se loppui siihen. Olenko minä näin alhainen?
- kuvitella
erään sanovan juuri noin: sano jotain, jookos...tuntuu että alan sulaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784