Tääl on ollu kamalan hiljasta jo aika kauan, ni päätin keksiä jotain johon vois vastata. :D Toivottavasti tätä ei oo vielä kysytty, mut mikä on teidän mielestä parhain Michaelin musavideo?
Mä sanon, että Thriller, koska se oli yks mun elämäni kohokohdista ku mä näin sen ekan kerran ja se on ihan mielettömän hyvin tehty. Toka paras on ehkä Earth Song, koska se on kaikin puolin tosi hyvä!
Kertokaa oma mielipiteenne!
10
484
Vastaukset
- -Jacksonfani-
KAIKKI tietenkin :D kaikki on ihanii
- Ninnuliini
joku PARAS. xD
- Nanne
Vai vielä paras video. Kaikki ton hemmon videot niinkuin biisitkin on täyttä tuubaa.
- liberian girl
musavideo on varmasti ghosts tai thriller,vaikea päättää kun mjllähän on niin paljon hyviä musavideoita=)
- Ninnuliini
liberian girl kirjoitti:
musavideo on varmasti ghosts tai thriller,vaikea päättää kun mjllähän on niin paljon hyviä musavideoita=)
tosta Ghostista, et sillähän on myös se Is it scary, ni mä vaihdan toka parhaimman siihen, vaik en ookkaan nähny siitä oikeesta videosta muuta kun alun, mut Michael on niin ihana siinä. xD
Pahan pistit. Ei ole mitään selkeää suosikkia, joten luettelen muutaman, joista pidän:
Smooth Criminal
Black or White
Remember The Time
Thriller- Salppari
Aivan, olen samaa mieltä viestiketjun aloittajan kanssa, Thriller on kaikkien aikojen paras musiikkivideo. Siitä mun faneus lähtikin liikkelle.
Mie erityisesti rakastan sitä tanssikohtausta, osaan sen ulkoa päässäni, en kyllä varmasti osaa tanssia sitä niin hyvin.. :P- Ninnuliini
ku näin sen ekan kerran, ni siinä alussa mua pelotti ihan sairaasti, ku vaikka tykkään kauhuleffoisti ni se on kamalaa kattoo luokassa sellasta koska mä en halunnu et ihmiset luulee et mä pelkäisin, mut heti ku alko laulukohtaus, ni tajusin kuin hyvä se on ja viimeistään, ku tuli se tanssikohta, koska en ollut varmaan koskaan nähny kenenkään tanssivan niin hyvin. Silloin ku menin koulusta kotiin, ni kysyin isältä et mitä mieltä se on Michael Jacksonin Thrilleristä ja hän kysyi "mistä?". Oon myöhemmin oon todennu, että mun isä ei tykkää ollenkaan Michaelista eikä hänen musiikista(luultavasti hänen muuttuneen ulkonäkönsä takia), joka on harmi hänen takiaan koska kuuntelen kotona aamusta iltaan (ku ei oo koulua) Michaelin musiikkia. Sen siitä saa, kun ei pidä niin hyvästä laulajasta... :D
- mävaan
thriller, thriller, thriller, thriller...
XD se on niin ihana!!! XD - Imani
Siis kaikki MJ:n videot on ihan uskomattomia!
Mutta yks seksikkäimmistä on ehottomasti In The Closet. Ja tietysti se on ihan huikean söpö Say Say Say -videolla.
Thriller on kyllä legenda!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788