Syksyllä hienosti itänyt ja kasvuun lähtenyt nurmikko ei vieläkään viherrä.
Ovatko uudet nurmikot vain hitaampia kasvuunlähdössä, vai onko se menetetty? Kannattaisko lanoittaa?
Miksi nurtsi ei viherrä?
3
1477
Vastaukset
- kyl se siitä
Syksyllä istutettu nurmi näköjään juroo, mut kyl siellä on pieniä alkuja, joten varmasti syksyllä on jo vahva nurmikko. Lannotuksen lisäystä suositelivat vasta kun nurmi on päässyt hyvään kasvuun, joten älä hätäile.
- sanna1
laitoin syksyllä siemenet. syksyllä oli vielä tosi kaunis nurmikko.tasainen ja paksu.eikä mitään lannoitteita käytetty.tuli talvi ja keväällä ei nurmikosta tietoa.keltaista läikkää.nyt on taas vihreitä alueita koko ajan lisääntymään päin...malttia
- sanna1
odottele vaan rauhassa.itse kyllästyin alussa ja kävin hangolla möyhentämässa multaa.laitoin lisää siemeniä.nyt on sitten liiankin tuuheata joten ei sekään ollut hyvä idea.ois kannattanut vaan odottaa...rupes vain ärsyttämään kun muilla on niin hyviä nurmikoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027