Syksyllä hienosti itänyt ja kasvuun lähtenyt nurmikko ei vieläkään viherrä.
Ovatko uudet nurmikot vain hitaampia kasvuunlähdössä, vai onko se menetetty? Kannattaisko lanoittaa?
Miksi nurtsi ei viherrä?
3
1542
Vastaukset 3
- kyl se siitä
Syksyllä istutettu nurmi näköjään juroo, mut kyl siellä on pieniä alkuja, joten varmasti syksyllä on jo vahva nurmikko. Lannotuksen lisäystä suositelivat vasta kun nurmi on päässyt hyvään kasvuun, joten älä hätäile.
- sanna1
laitoin syksyllä siemenet. syksyllä oli vielä tosi kaunis nurmikko.tasainen ja paksu.eikä mitään lannoitteita käytetty.tuli talvi ja keväällä ei nurmikosta tietoa.keltaista läikkää.nyt on taas vihreitä alueita koko ajan lisääntymään päin...malttia
- sanna1
odottele vaan rauhassa.itse kyllästyin alussa ja kävin hangolla möyhentämässa multaa.laitoin lisää siemeniä.nyt on sitten liiankin tuuheata joten ei sekään ollut hyvä idea.ois kannattanut vaan odottaa...rupes vain ärsyttämään kun muilla on niin hyviä nurmikoita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483