olen 14 w poika, ja tykkään aivan sairaasti wt:stä! onko outoa?? Koska niiltä tulee uusi cd kun ei tuolta netistä näytä löytyvän..?
onko outoa
8
905
Vastaukset
- se..
outoa.
- sekaisin maailmankirjat ovat
En ymmärrä!
Uuuu....... - The-Deceived
ei mun mielest oo outoa jos joku poika kuuntelee WT:tä...kaikki tykätköön mistä haluaa...
- samaa
Itse kuuntelen enimmäkseen hyvin raskasta metallia...
Mutta en laita vastaan jos kuulen WT:tä jostakin mielestäni erittäin... kauniita laulut, tulee hyvälle tuulelle niistä.
ja se laulaja on uskomattoman kaunis oliko Sharone vai mikä sen nimi?
Huom! olen 17v Poika- WT-fani
Sharon den Adel on nimi
- ...
Itse olen 36 mies ja kuunnellut WT:ä vuodesta 2001.. Ei kai siinä mitään outoa ole jos kuuntelee musiikkia mistä itse pitää ???
- WT-fani
Luin jostai et levy julkastais vasta 27.12.06... Ei oo musta yhtää outoa, mäkin oon meijän luokalla ainoo joka rakastaa niiten musiikkia vaikka oonki tyttö...
- Kinezumi
ei oo todellakaan outoa.. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843232
- 751291
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1771220Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401030Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103971Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.310932- 43849
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os78835Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en124825- 95817