Missä on tämän timon tai mikä lie kuva ilman maskia? Olisi kiva nähdä minkälainen tavis se on. Haluaa villevalon lompakkopaksuuden kuulemma. Onko se ihan järkevää pelkän naamarin takia. Ovat pitäneet soittaessaan 14 vuotta KISS-yhtyeen kaltaisesti naamalla koristeita. Matkimista. Missä sen ylioppilas tms kuva on?
Tämä viesti ei ole loukkaava, rasistinen taikka rikokseen yllyttävä, joten keskustelu sallittakoon.
ILMAN MASKEJA
4
1190
Vastaukset
- Hmmm!!!?
vähän jokaisesta musiikkiäänitteestä löydy jotain kopioituja juttuja. On vain tosiasiassa hankala todistaa niitä. Vain räikeimmät erottuvat.
Matkimista. Matkiihan esim. Kari Peitsamo Status Quo'ta ja tekee sen hyvin, mutta ei siitä kukaan ole melua nostanut.
Ja naamarit; eiköhän ne ole keksitty jo kauan ennen KISS -yhtyeen alkua!! Siis kuka matkii ketä?? Mietipä sitä!!?
Laita oma kuvas jakoon niin verrataan; sinä vastaan LORDI - eli Tomi. - kele
siis tomi. Ihan normi kaveri. Toi on showta ja bisnestä you know? Rahan takia. Kaikki naamarittomatko sitten matkii kaikkia muita artisteja? Ei sen naama voi noin kiinnostaa.
- Lotri
Mietitäämpä Lordin "rahastusta" näiltä kanteilta
1) Lordi pyydettiin Euroviisujen karsintaan, ei siis tunkenut sinne itse.
2) Lordi-bändillä ei ole taottu miljoonia (ainakaan ennen euroviisuja) vaan muistaakseni tulot olivat Tomillakin melko pienet, sen takia mies lisäansioiden vuoksi kuvittanut elokuvien käsikirjoituksia. Lisäksi tehnyt muitakin piirrostöitä.
3) Mitä maskeihin tulee, täytyy muistaa, että Tomi on muistaakseni Kiss-armyn johtajistoa, joten luulen, että maskit ovat enemmänkin kunnianosoitus KISSiä kohtaan, kuin rahantoivossa matkiminen. Kertoohan jotain sekin, että euroviisuissa Lordin taustalaulajana toiminut Thunderstonen vokalisti Pasi Rantanen esiintyi Gene Simmonsin legendaarisessa maskissa.
4) Lordi on Putaansuun pitkäaikainen projekti, joka on aloitettu vuonna 1992, joten se on vienyt varmasti rutkasti aikaa ja rahaa myös Tomilta ennen kuin on päässyt edes levyttämään.
Joten ei minusta ainakaan kuullosta suoralta apinoinnilta nopean rahan toivossa, vai?- lisäää
Kyllä niin on et Putaansuu on pitkän linjan muusikko siinä missä moni muukin, tullu esille Suomessa laajemmin vast viimesen 3 vuoden aikana eikä mitenkään tyhjästä nopeen rahan toivossa vaan tehny perustavaa työtä kaikki nää vuodet.
Hän on myös käsityöihminen ja kielitaitonen ja persoonallinen eli aikamoinen pakkaus.
Niin, ja tost saksalaisen lehden linkistä kattelin et minkä näkönen oikeesti eli hiton hyvännäkönen tatuoitu komee pitkämustatukkanen nuorimies, partaa on ja rillit. Lordin peruspiirteet, mut hyvä, kalpeahko iho. Ps. myös itse "Lordi" on omalla tavallaan hyvännäkönen, ei ollenkaan vastenmielinen hirviö, vaikka itse atoopikkona en nyt ihan tähän hätään välittäis naamaani kaikenlaisia sarvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025