tämä palsta täyttyy vain tavallisten koulujen ja steinerkoulujen kannattajien väittelystä, kumpi on parempi ja kuinka paha steinerkoulu voikaan olla?
Eikö olisi kehittävämpää vertailla tietoja ja ottaa vastaan oikeaa tietoa molemmilta osapuolilta? Päästää irti harhaluuloistaan. Itse ainakin olen iloinen, että sain tällä palstalla tietää, että olot ovat selkeästi parantuneet tavallisissakin kouluissa ja siihen tietoon ajattelin nyt sinisilmäisesti uskoa. Silti annan lasteni jatkaa steinerkoulussa, koska olen tyytyväinen myös siihen kouluun.
Oikeudenmukaista varmasti olisi, että esittäessään mielipiteitään kouluista, kertoisi myös koulun tai edes kaupungin. Vältyttäisiin ehkä ikävältä yleistykseltä.
Itse voin sanoa, että Vaasan steinerkoulussa en ole tällä palstalla kerrottuihin ongelmiin törmännyt.
Onko tosiaan niin...
5
362
Vastaukset
- Tietää ken lukee
"Eikö olisi kehittävämpää vertailla tietoja ja ottaa vastaan oikeaa tietoa molemmilta osapuolilta? Päästää irti harhaluuloistaan."
Aivan varmasti olisi. Mutta
miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään, tai jos ei kielletä, niin väistetään "sivistyneesti"?
Ja miksi noustaan primitiiviseen raivoon niitä vastaan, jotka aivan perustellusti esittävät jotain kritiikkiä steinerkoulusta tai tuovat esille sen okkulttis-uskonnollisen luonteen?
Sitähän sinä et kaikkien esiin tulleiden faktojen valossa sentään voi kieltää.- hoh
"miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään"
- Mainiota, kykenet siis itseiromiaan. - tuntuu olevan...
se yleistysongelma. Kaikkiin kouluihin ei kuitenkaan päde nuo kaikki moitteet.
- Tietää ken lukee
hoh kirjoitti:
"miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään"
- Mainiota, kykenet siis itseiromiaan.Suora kysymys: Mitä väärää/väärin tulkittua/asenteellista on toisessa ketjussa siteeratuissa PLANSin sivuissa steinerkoulun opettajien koulutussisällöistä? Ne liittävät steinerkoulun opettajan pätevyyden eittämättömästi teosofiseen, okkulttiseen tiedostamiseen, Steinerin hengentieteen mukaisesti tulkattuna.
Vastaa suoraan! - hoh
Tietää ken lukee kirjoitti:
Suora kysymys: Mitä väärää/väärin tulkittua/asenteellista on toisessa ketjussa siteeratuissa PLANSin sivuissa steinerkoulun opettajien koulutussisällöistä? Ne liittävät steinerkoulun opettajan pätevyyden eittämättömästi teosofiseen, okkulttiseen tiedostamiseen, Steinerin hengentieteen mukaisesti tulkattuna.
Vastaa suoraan!Katso sieltä toisesta ketjusta vastaus.
Lue myös selostus PLANS-ryhmästä. Jos et löydä ko. ryhmästä mitään asenteellista se kertoo kaiken...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.374503- 511946
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521621Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2561578Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ891140Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481113Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331097- 671063
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671061