tämä palsta täyttyy vain tavallisten koulujen ja steinerkoulujen kannattajien väittelystä, kumpi on parempi ja kuinka paha steinerkoulu voikaan olla?
Eikö olisi kehittävämpää vertailla tietoja ja ottaa vastaan oikeaa tietoa molemmilta osapuolilta? Päästää irti harhaluuloistaan. Itse ainakin olen iloinen, että sain tällä palstalla tietää, että olot ovat selkeästi parantuneet tavallisissakin kouluissa ja siihen tietoon ajattelin nyt sinisilmäisesti uskoa. Silti annan lasteni jatkaa steinerkoulussa, koska olen tyytyväinen myös siihen kouluun.
Oikeudenmukaista varmasti olisi, että esittäessään mielipiteitään kouluista, kertoisi myös koulun tai edes kaupungin. Vältyttäisiin ehkä ikävältä yleistykseltä.
Itse voin sanoa, että Vaasan steinerkoulussa en ole tällä palstalla kerrottuihin ongelmiin törmännyt.
Onko tosiaan niin...
5
406
Vastaukset
- Tietää ken lukee
"Eikö olisi kehittävämpää vertailla tietoja ja ottaa vastaan oikeaa tietoa molemmilta osapuolilta? Päästää irti harhaluuloistaan."
Aivan varmasti olisi. Mutta
miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään, tai jos ei kielletä, niin väistetään "sivistyneesti"?
Ja miksi noustaan primitiiviseen raivoon niitä vastaan, jotka aivan perustellusti esittävät jotain kritiikkiä steinerkoulusta tai tuovat esille sen okkulttis-uskonnollisen luonteen?
Sitähän sinä et kaikkien esiin tulleiden faktojen valossa sentään voi kieltää.- hoh
"miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään"
- Mainiota, kykenet siis itseiromiaan. - tuntuu olevan...
se yleistysongelma. Kaikkiin kouluihin ei kuitenkaan päde nuo kaikki moitteet.
- Tietää ken lukee
hoh kirjoitti:
"miksi ne ihan oikeat tiedot steinerkoulusta sitten kielletään"
- Mainiota, kykenet siis itseiromiaan.Suora kysymys: Mitä väärää/väärin tulkittua/asenteellista on toisessa ketjussa siteeratuissa PLANSin sivuissa steinerkoulun opettajien koulutussisällöistä? Ne liittävät steinerkoulun opettajan pätevyyden eittämättömästi teosofiseen, okkulttiseen tiedostamiseen, Steinerin hengentieteen mukaisesti tulkattuna.
Vastaa suoraan! - hoh
Tietää ken lukee kirjoitti:
Suora kysymys: Mitä väärää/väärin tulkittua/asenteellista on toisessa ketjussa siteeratuissa PLANSin sivuissa steinerkoulun opettajien koulutussisällöistä? Ne liittävät steinerkoulun opettajan pätevyyden eittämättömästi teosofiseen, okkulttiseen tiedostamiseen, Steinerin hengentieteen mukaisesti tulkattuna.
Vastaa suoraan!Katso sieltä toisesta ketjusta vastaus.
Lue myös selostus PLANS-ryhmästä. Jos et löydä ko. ryhmästä mitään asenteellista se kertoo kaiken...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425811Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714555Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564101SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt873700Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään593199SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482406Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?332277Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422049En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha81104