Onko kokemuksia?

kesätyöntekijä

Kiitos muuten kaikille vakisiivojille kun teettä päivistä kamalan!

Olenko ainut vai onko tämä yleistä, että uutta taloon tullutta syytetään (vihjailevasti) kaikesta? Tottakai näytän syyliselta kun en heti kaikkea osaa, mun en sentään esimerkkinä rikota mitään ja jätä sitä kertoamatta.

Välillä tuntuu että vakisiivojat on pantu pomon kätyreiksi. Enkä ymmärrä miksi. Teen työni hyvin, sillä kokemusta siivoamisesta on. Mut koko ajan leijuu epäluottamuksenpilvi yllä. Kohta alan itsekin epäilemään kykyjäni.

Minulle on ihan sama, jos tulisitte sankoin joukoin katsomaan työtäni.

Kukaan ei ainakaan vielä ole syyttänyt mistään, mut olo on kamala...

Helvetinmoinen paikka.

Eivätkö vakityöntekijät mitkään ilopillerit ole. Ollaan omassa jengissä ja vältellään kaikin keinoin tulokasta. Moikkaaminen sujuu heiltä raskaasti.

On muuten eka kerta "työuran" (yli vuosi kun allalla olen ollut. Työaika yhteensä) aikana kun siivojat on minunkin mielestä ihan perseestä. Muissa työpaikoissa olen sentään kohtanut ihmisiä.

Onneksi olen sitten muulla tavalla tyytyväinen työpaikkaan :) nyt ymmärrän ekaa kerta myös kesätyöntekijöitäkin!

3

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tilanteesi

Ei oo kokemusta ihan tuollaisesta. Itte nään harvoin kolleegoja ts. pomoja, aina tervehtiivät mut luikkivat mahdollisimman nopeasti pois. On siinä sitten kiva fiilis, varsinkin jos sattuu olemaam jotain kysyttävää :(

• papu

Joo kyllä pomot jättää hyvin rauhaan meilläkin,joskus tulee sijainen jota ei opasteta yhtään,ei kysellä miten menee.Meidän pitäisi perehdyttää oman työn lisäksi.Muilla aloilla koulutuksetakin saa korvauksen.Mitään ei saa tilata ,kun on niin tiukkaa,mutta kalliita koulutuksia järjestetään pikkupomoille viikoittain.niin ja pomot ei saa siivota enää ollenkaan.

• städare

...kohteessa siivoat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen