Kiitos muuten kaikille vakisiivojille kun teettä päivistä kamalan!
Olenko ainut vai onko tämä yleistä, että uutta taloon tullutta syytetään (vihjailevasti) kaikesta? Tottakai näytän syyliselta kun en heti kaikkea osaa, mun en sentään esimerkkinä rikota mitään ja jätä sitä kertoamatta.
Välillä tuntuu että vakisiivojat on pantu pomon kätyreiksi. Enkä ymmärrä miksi. Teen työni hyvin, sillä kokemusta siivoamisesta on. Mut koko ajan leijuu epäluottamuksenpilvi yllä. Kohta alan itsekin epäilemään kykyjäni.
Minulle on ihan sama, jos tulisitte sankoin joukoin katsomaan työtäni.
Kukaan ei ainakaan vielä ole syyttänyt mistään, mut olo on kamala...
Helvetinmoinen paikka.
Eivätkö vakityöntekijät mitkään ilopillerit ole. Ollaan omassa jengissä ja vältellään kaikin keinoin tulokasta. Moikkaaminen sujuu heiltä raskaasti.
On muuten eka kerta "työuran" (yli vuosi kun allalla olen ollut. Työaika yhteensä) aikana kun siivojat on minunkin mielestä ihan perseestä. Muissa työpaikoissa olen sentään kohtanut ihmisiä.
Onneksi olen sitten muulla tavalla tyytyväinen työpaikkaan :) nyt ymmärrän ekaa kerta myös kesätyöntekijöitäkin!
Onko kokemuksia?
3
409
Vastaukset
- tilanteesi
Ei oo kokemusta ihan tuollaisesta. Itte nään harvoin kolleegoja ts. pomoja, aina tervehtiivät mut luikkivat mahdollisimman nopeasti pois. On siinä sitten kiva fiilis, varsinkin jos sattuu olemaam jotain kysyttävää :(
- papu
Joo kyllä pomot jättää hyvin rauhaan meilläkin,joskus tulee sijainen jota ei opasteta yhtään,ei kysellä miten menee.Meidän pitäisi perehdyttää oman työn lisäksi.Muilla aloilla koulutuksetakin saa korvauksen.Mitään ei saa tilata ,kun on niin tiukkaa,mutta kalliita koulutuksia järjestetään pikkupomoille viikoittain.niin ja pomot ei saa siivota enää ollenkaan.
- städare
...kohteessa siivoat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954