Minkä kokoset koaksiaalit ?

Eepikkä

Eli minkä kokoset koksut olis järkevää tunkea korotuspaloilla 140 millisiin reikiin hattuhyllylle meniskö 8 tuumaset vai peräti kympit ?

Ei sitten mitään valituksia että mielummin erillissarja ja blaa blaa Kiitosh!

6

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Erkko

Jos teet itse korotuspalat, niin voit laittaa mitä tahdot. Korota vaikka niin paljon, ettei elementti koske ollenkaan hyllyyn. Tuollaiseen reikään kuuluu asentaa 5.25" ilman korotusta. Itse en koskaan käyttäisi korotuspaloja, koska ne on rumat.

Enkä ole koskaan kuullut 8 tai 10 tuuman koaksiaalielementeistä. Voitko laittaa jotain linkkiä. 4", 5.25", 6.5" ja 6x9".

• Eepikkä

Ainakin Autostudiolla

• Erkko
        Eepikkä kirjoitti:

Ainakin Autostudiolla

Näin näytti olevankin. On ne ajat muuttuneet siitä, kun vielä autoon kaiuttimia rakentelin.

Muutaman sentin kauluksella voisi varmaan tuollaisen 8" Blaukkarin sinne asentaa, mutta siitä tulee kuitenkin ruma. Laita vähän parempi laatuset 5 ja varttiset sinne, niin soi yhtä hyvin tai paremmin kuin noi 8".

• ajatellu

semmosta vaihtoehtoa että pistäisit sinne vaikka pari 8 tai kymmenen tuuman oikeaa subbaria, niin että tekis sen kotelon suoraan kiinni hattuhyllyyn, tulee muhkeasti painetta kabiiniin. tai sitten free-air elementit. Tämä oli vain ehdotus..:)

• Eepikkä

ja kokeilun arvoinen ehdotus sitten kun subin hankinta on ajankohtaista.Vielä ei oo tarpeeks rahaa subiin ja vahvariin niin noi koksut on semmonen jonkin näkönen väliaikais ratkasu. Onko sit niin et jos jättää koksut hattuhyllylle ja lyö subin konttiin niin liikuttaako subin paine noita koksujen kalvoja basson tahtiin vai Mites jos pistää freeairina niin riittääkö kasituumasissa tarpeeks potkua tommosessa asennuksessa?

• kuiten
        Eepikkä kirjoitti:

ja kokeilun arvoinen ehdotus sitten kun subin hankinta on ajankohtaista.Vielä ei oo tarpeeks rahaa subiin ja vahvariin niin noi koksut on semmonen jonkin näkönen väliaikais ratkasu. Onko sit niin et jos jättää koksut hattuhyllylle ja lyö subin konttiin niin liikuttaako subin paine noita koksujen kalvoja basson tahtiin vai Mites jos pistää freeairina niin riittääkö kasituumasissa tarpeeks potkua tommosessa asennuksessa?

mulla ole hattuhyllyllä olevien kajarien kalvot subista välittäneet,12 tuumaa mutta tosin vain 150w. kyllä pari laadukasta ja järeää kasituumaista subbaria hattuhyllyllä tehokkaan vahvarin perässä tuottaa jo semmosen paineen ja äänen kabiiniin että varmasti riittää potku. Monet subit vain ei oikein kunnolla pelitä freeairina mutta kannattaa sitte kysellä luotettavilta myyjiltä tarkemmin jos meinaa hankkia. Hattuhylly vain pitää kyllä rajusti vahvistaa jos näin menettelee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2381
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      1981
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1663
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1478
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      999
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      850
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe