Mulla on ollut jo jonkin aikaa ongelmia oikean, tasapainoisen ja terveellisen ruokavalion löytämisessä. Syön viikoilla terveellisesti tai kaloreita kyllä tulee tulee runsaansti vähemmän kuin mitä peruskulutus on. Liikun päivittäin. Olen normaalipainoinen, mutta jos painoindeksiin on katsomista niin hoikka. Itsestä ei kyllä tunnu siltä. En syö viikolla herkkuja juuri lainkaan, mutta viikonloppuna ylittyy kalorimäärät reilusti, kun syön karkkia, vaikka voisin kai olla ilmankin. Kun herkkuja kerran on kotona, niin miksen minäkin sitten söisi niitä, kun muutkin syövät. En ole keksinyt karkille korvikettakaan. Tuntuu aina, vaikka söisin mitä, että söisin silti liikaa. Syömisen jälkeen on epämukava olo ja minulla ei edes ole melkein koskaan nälkä. Syön kuitenkin silti, koska pelkään lihovani, jos syön liian pitkään liian vähän. Tämä on vaikeaa, koska en tiedä mitä saisin syödä ja kuinka paljon, että silti laihtuisin. Muilla vastaavia tilanteita? Mitä ehdottaisitte sokerisille ja rasvaisille herkuille korvikkeeksi?
Ongelmia syömisen kanssa
pineapple
1
527
Vastaukset
- pineapple
Olen siis 19, joten olenko lapsellinen tämän asian suhteen? en vain haluaisin bediä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2911171- 528795
- 1375425
- 1443724
- 693618
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353584- 403308
- 572628
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak632294- 301867