YO-todistuksen esittelystä

juttua

Onko teidän mielestänne mukava esitellä yo-tokaria? Itselläni on sellaiset E:n paperit, mutta ei todellakaan tee mieli esitellä niitä kaikkien silmien alla. Se esittely tuntuu jotenkin paskamaiselta. Viisi laudaturia kirjoittanut serkkuni sanoi myös, että aikoo laittaa todistuksen piirongin laatikkoon, koska jotenkin tulee sellainen typerä olo, kun on muka saanut jotain aikaiseksi. Tavallaanhan se on ihan sama. Jotenkin vain tuntuu, että ne-oikeasti-fiksut eivät näe mitään tarvetta esitellä L-rivistöä, vaan pysyvät vaiti. Vaikka en tiedä, jokaisenhan tuo on oma asia.

9

1322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie;

Miusta se on lähinnä kiusallista esitellä jotain yo-tuloksia. Jos joku kysyy niin sanonpa vaan, että ihan hyvin meni ja olen itse tyytyväinen.

• jokainen tavallaan

Jokanen tosiaan tavallaan. Jos joku haluaa juhlissa laittaa todistuksen esille niin se on ok, ja jos ei halua, se on myös ok. Itsellä ei mitään huippupapereita tullut(C-M) ja olisi juhlissa kuitenkin tarkoitus ne johonkin esille laittaa. Ei jaksa niitä jatkuvia kyselyjä, että miten meni jne.

• tapahan tämä

kaikissa sukuni lakkiaisissa todistus on ollut esillä, mutta sitä ei ole sen enemmän koskaan esitelty/ihasteltu/kauhisteltu.

minäkin laitan omat todistukseni esille mutta toivon että niistä ei sen suurempi elämä nouse, en osaa ottaa vastaan kehuja ällärivistäni.

• E:n paperit

Jos pistää paperit esille, niin ei tarvitse vastata miljoonaan kertaan "no mitenkäs kirjotukset meni" -kysymykseen.

• ylioppilas06

Ajattelin laittaa oman todistukseni esille, vaikka yleensä suvussamme se ei ole ollut tapana. Miksikö? Koska itse ainakin haluaisin nähdä tuoreen ylioppilaan paperit ja onhan se helpompaa vieraillekin, kun ei tarvitse kiusaantuneena tulla utelemaan tuloksia vaan ne ovat kaikkien nähtävillä. Sukulaiseni tulevat aika pitkän matkan takaa (suurin osa asuu ulkomailla), joten jo senkin takia haluan kunnioittaa heidän tuloaan ja näyttää miten koulu on minulla sujunut. Tietenkin jokainen tekee tavallaan, mutta minulla ei ainakaan ole mitään hävettävää enkä pidä sitä mitenkään nolona, vaikka asetankin todistukseni lahjapöydälle kaikkien nähtäville. :)

• jippii

Kaksi siskoani ovat kyllä esitelleet paperinsa, mutta itse taidan olla näyttämättä niitä koska ne ovat niin ala-arvoiset.

• luuseri

Ei tunnu kovin kivalta esitellä yhtä c:tä, kahta b:tä ja kahta a:ta.. Olen niin pettynyt.. Oma vikanihan tietysti on, että en ollut ahkerampi. Maailmassa tarvitaan huonoja ja laiskojakin ihmisiä, jotta ne hyvät ja ahkerat erottuvat.

• itsestä

tuntuu parhaimmalta. Itsellä oli 5-6 ällää kirjoittaneita serkkuja joten omat 2 kalpenivat niiden rinnalla, varsinkin kun tuli kommenttia että vain 2 ällää! Lisäksi arvosteltiin alle ysin olevia arvosanoja. Kiitos vaan suku! Olisi pitänyt pitää piilossa todistukset, harmitti suuresti. Myöhemmin pääsin yliopistoon muutaman yrityksen jälkeen, mutta sitten valmistuinkin nopeasti joten pääsin yllättämään "rakkaan" sukuni.

• Imei

Olen iloinen vain siitä, että minusta on tullut ylioppilas. Paperit ovat keksiverrot eli M:n paperit ja vaikka vähän pari ainetta jäi kaivelemaan aion laittaa paperini esille. En halua olla selitellä jokaiselle erikseen ja minusta itsestäni tuntuisi tylyltä sanoa kyselijoille ett. "no menihän ne..." He ovat kuitenkin saapuneet MINUA varten juhliini.

Jokaisen oma asia kuinka haluaa paperinsa esitellä tai olla esittelemättä, mutta muistakaa, että ylioppilas se on A:n paperitkin saanut! Eikä niillä papereilla ole enää mitään väliä sen jälkeen kun olet jatkokouluun päässyt! Joten turhaan häpeätte papereitanne. Aina ei voi onnistua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe