Voisitko mitenkään katsoa minulle miten tämän ihastuksen kanssa asiat etenevät, tuleeko yhteistä taivalta ja ajatteleeko hänkin minua..vaalea on..
Brianna1
2
112
Vastaukset
- Brianna1
mutta en valitettavasti näe nyt juuri teille yhteistä polkua. Teillä on kuitenkin molemmilla tunteita toisianne kohtaan, aika vaan ei tunnu nyt sopivalta.
Vältä "liikaa roikkumista" hänessä, katsele ympärillesi - muitakin miehiä on olemassa, ja sinä olet ihastuttava. Monikin seuraa sinua katseellaan ja kiinnostuu.
Elämä vie eikä aina mene ihan niinkuin haluaisi, joskus se on surullista ja turhauttavaa. Joskus jokin jo taakse jäänyt palaa takaisin...näin taitaa sinullekin käydä. Mutta älä jää odottamaan, silloin tulet katkeraksi, jatka elämääsi ja kas´...saatat yllättyä sitten iloisesti !
Muuten näkisin sinulle todella mielenkiintoisen elämän täynnä mahdollisuuksia. Olet viehättävä ja elämänmyönteinen, tulet kokemaan paljon elämässäsi ! Kaikkea hyvää Sinulle ! :)- ..Voi itku..
Niinpä, aika tuntuu tosiaankin väärältä...ihanaa, että näit hänelläkin kuitenkin tunteita minua kohtaan. Olen silti surullinen, ettet nähnyt meille yhteistä polkua..tarkoititko, että aika saattaa tulevaisuudessa olla oikea hänen kanssaan..ethän vain exää nähnyt takaisin tulevan..apua..Pystytkö tulevaisuudesta kertomaan jotain mielenkiintoista, mitä olisi tulossa mielestäsi...niin ja onko minulle joku toinen mies tulossa elämään, millainen ..no, epätoivoista, mutta kun oikeasti haluan vain tuon, josta kysyin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824