Työpaikkani asiat ja ihmissuhteet kiinnostavat, mitä näkyy? Ollaan kaikki melko nuoria ihmisiä, ja paljon on kevään aikana muuttunut, tuntemattomista tullut tuttuja ja kavereista tosi ystäviä, ja pidän tätä tietysti positiivisena, mutta miten kehitys jatkuu? Onko vielä pippaloita, tai ehkäpä jopa romansseja tiedossa? ;)
Kiitos!
Jollekkin näkijälle
5
97
Vastaukset
- ........
sellainen ristiverinen nuori mies, silmäyksiä puolin ja toisin. hyvin tummahiuksinen nainen, se on hänen sydäntään eniten lähellä. pitkät hiukset hänellä, usein auki. näitten kahden välille jonkinlainen romanssi, ei mitään pysyvää kuitenkaan.
tulin tuulen mukana- ap.
Luoja, ihan sävähdin. Tälläiset henkilöt todellakin täältä löytyy, mutta romanssi heille on kyllä silkka mahdottomuus.. Mitähän tämä ristiverinen mies mahtaa minusta ajatella?
- alkup.
ap. kirjoitti:
Luoja, ihan sävähdin. Tälläiset henkilöt todellakin täältä löytyy, mutta romanssi heille on kyllä silkka mahdottomuus.. Mitähän tämä ristiverinen mies mahtaa minusta ajatella?
SAATOIN kyllä ensin ajatella vääriä henkilöitä.. Nyt kun miettii, ehkä onkin kyse toisista tyypeistä? Olenko oikeassa?
- ...........
alkup. kirjoitti:
SAATOIN kyllä ensin ajatella vääriä henkilöitä.. Nyt kun miettii, ehkä onkin kyse toisista tyypeistä? Olenko oikeassa?
en osaa lukea ajatuksiasi ;)
mutta nuo kaksi näin ja heidän välinsä. jostain syystä minulle tuo näytettiin, liittyykö sitten jollakin tavalla sinuun tai ei. joskus nämä näyt vain tulevat, en oikein osaa hallita näitä vielä kunnolla.
tulin tuulen mukana - Alkup.
........... kirjoitti:
en osaa lukea ajatuksiasi ;)
mutta nuo kaksi näin ja heidän välinsä. jostain syystä minulle tuo näytettiin, liittyykö sitten jollakin tavalla sinuun tai ei. joskus nämä näyt vain tulevat, en oikein osaa hallita näitä vielä kunnolla.
tulin tuulen mukana..puhut, tietenkään ei voi ajatuksia lukea.. anteeksi kun olen näin epäselvä. Voitko vielä kertoa, oliko näkemälläsi miehellä lyhyet hiukset? Ei varsinaisesti liity minuun, mutta olen häntä hieman pohtinut juuri näiden silmäysten vuoksi. Viime viikonloppu kyllä paljasti sen, että näillä kahdella voisi olla jotain, mikä olisi hienoa. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872