On muuten semmoinen juttu toi hirviömaskin takaa karjuminen, että eipäole lapsia noilla karjujilla.
Viisi vuotias poikani pelkää lordia sen verran ettei halua edes kuulla biisiä, kun tulee hirviön kuvat mieleen. Vähintä mitä Loordi voisi suuruudessaan tehdä olisi se että näyttäisi maailman lapsille että naamarin takaa todella löytyy normaali ihminen. Pelkät selitykset ei viisi vuotiaalle riitä. Kokonaisuudessaan Loordi on samaa kapinaa kun Tony Halmekin, syrjäytyneiden mielenosoitusta. Joskin biisi on hyvä, mutta show ei kuulu lasten silmille.!!!
pelkurit maskin takana
7
764
Vastaukset
- uusi katsoja
Pelkääkös 5v lapsesi myös joulupukki? Minun lapsi pelkäsi muumimaailmassa Naantalissa 4v iässä Muumimammaa.
Ehkä Euroviisut ei ole oikein tarkoitettu esikoululaisille? Miksi lapsesi valvoi puolen yön aikaan, etkö voinut laittaa nukkumaan ajoissa? Oletko vastuullinen vanhempi?
Meillä ainakin lapsi saa katsoa mitä haluaa ja hän ymmärtää heti, että Lordi on viihdettä siinä kuin Nalle Puh.- äö0
hanki niitä lapsia tai kysy äitiltäs miten lapset käyttäytyy.
- haluaa
ihan kaiken nähdä. Usko vaan niin pelastut sano Jeesuskin.
- säihky
haluaa kirjoitti:
ihan kaiken nähdä. Usko vaan niin pelastut sano Jeesuskin.
Jotkut lapset tykkää ja jotkut ei. Sellaset aikuiset on rasittavia, jotka on tietävinään "mistä kaikki lapset tykkää". Jos omaa lasta Lordi pelottaa, niin sitten se on vanhemman tehtävä ottaa lapsi syliin ja kertoa mistä on kysymys ja laittaa videolta Tao Tao tulemaan.
- MasterMeister
Maalla kasvaneena lapsena suhtauduimme uteliaan kiinnostuneeksi kun oli sian tai muun elikon teurastuspäivä.Monet kerrat vatkattiin veriämpäriä hyytymisen estämiseksi.
Silloin se oli arkea ja siten luonnollista.
Anna vaan lapsukaisesi katsella lauantaiaamun piirrettyja. Ja kiellä kaikki arkitodellisuus niin hyvä tulee- - fani70
kyllä meillä kuusi vuotias on ihan ihastunut lordiin ja seinillä julisteita. mitäs jos äiti vähän selittäisi että sillä on naamari..kuten joulupukilla..
- hevienkeli
eihän lasten sitten tarvitse katsoa lordia, jos kerran se on " liian pelottavaa pikku viisivuotiaalle" aika mamis se poikasi on, jos paljon nuoremmatkin fanittavat lordia täysillä.
ei lasten tarvitse katsoa lordia, jos se on niin pelottavaa.kai vanhemmat päättävät, mitä lapsi saa katsoa ja mitä ei?
anteeksi, olin aika töykeä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1964963Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1164056Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363589- 573525
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest372927Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232326
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo302079UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211949