Bangkokin hotellit...

Joosua

Tuossa alempana jo kyselenkin Bangkokin reissusta. Nyt ollaan löydetty aika järkevän hintaiset lentoliput, vain hotelli puuttuu. Eli mitä hotellia suosittelette jos kriteereinä on halpa ja keskustasssa ja mielellään aamiainen sisältyy hintaan.
Onko nämä kaikki tärkeät nähtävyydet ole keskustan alueella, kävely-etäisyydellä?. Kiitos asiallisista vastauksista.

13

1917

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskustasta

Vielä kun joku pystyisi kertomaan missä
      on Bangkokin keskusta ;)
      Sitä kun ei ole olemassakaan. On vain
      hemmetin iso kaupunki.

Mutta esim. Naraita itse suosittelen.

• aasiasta

Moi
      on mahdotonta sanoa, mika on halpa hotelli, jos et anna hintahaarukkaa. Eri ihmisille on erihintainen paikka halpa :-)

Esim. mun mielesta Holiday Inn (keskusta) oli hinta-laatusuhteeltaan hyva ja sijanti loistava mutta en voi tietaa, onko se sun mielesta kallis vai halpa :-)

• Changlover

Ja lisäys vielä, että aikaa kuluu, jos meinaat kävellen liikkua paikasta toiseen ;)

• rauhassa
        Changlover kirjoitti:

Ja lisäys vielä, että aikaa kuluu, jos meinaat kävellen liikkua paikasta toiseen ;)

Jos haluat koko päivän kävellä, niin siitä vaan. Minä kuljen halvalla taksilla, metrolla ja ilmajunal. Et löydä hotellia, josta on nähtävyyksiin lyhyt matka ja keskusta ei ole mikään tori....kannattaa tutustua kaupunkiin hiukan ennemmin, eikä haahuilla sitten.

• luulet

onko bngkokin kaltaisessa suurkaupungissa kaikki nähtävyydet kävelyetäisyydellä..haloooo? pikku saarellakin joudut käyttämään mopoa jos jotain haluat nähdä. ja hotelleja on niiiiin paljon joka lähtöön että kyllä varmasti löytyy jos vaivautuu vähän etsiskelemään. se ei ole hankalaa ystävät hyvät

• hotla

Ivalon kylälä kaikki on kävelymatkan pääsä, jopa Raja-Jooseppi, eli sinhe vajainen.

• Pex

Moi, paikka on tosiaan laaja ja matkat voi kestää. Nopein tapa liikkua on metro tai ilmarata, eli kannattaa ottaa hotelli mikä on näiden pysäkkien lähellä. Tästä näet metron ja ilmaradan reitit: http://www.bts.co.th/en/map.asp
      Siis pitkät välit mennään näillä ja loppupätkät vaikka tuktukilla tai kävellen.
      Jokibussit myös hyödyllisiä, esim. Grand Palaceen pääsee niillä helposti.

BKK:sta saa huoneen viidelläkin eurolla ja kyllä niissä on aamiaisetkin. Viime kesänä yövyin Naraissa 40 euroo Double room. Kävelymatkan päässä ilmaradan asemasta, hieno oli. Patbongin tuntumassa käytin hotelli Swiss Lodgea ja sviitin tuolla sai n. 80 eurolla, hieno kuin mikä ja metro ja ilmarata parin minuutin päässä. Jos haluu päästä korkeelle mene Baiyoke Sky -hotelliin, ja pyydä mahd. korkealle Double room taisi maksaa n. 70 euroo, älä sotke Baiyoke Suiteen se on vanhempi ja vaatimattomampi.

Pex

• Tepe

Bangkok on vähän isompi kuin Lievestuore, asukasluvun arvellaan olevan noin 12-13 miljoonaa, vaikka virallinen luku onkin pienempi. Kun vähän käytät järkeä, osaat itsekin päätellä, miten hyvin paahtavassa kuumuudessa kykenee kävelemään ruuhkaisen kaupungin nähtävyydet läpi.

• Mossah

Osoitteesta http://www.sawadee.com/ löydät paljon erilaisia ja eri hintaisia hotelleja Bangkokin alueelta. Kannattaa myös lukea muiden kommentteja hotelleista, jottei tule ikäviä yllätyksiä. Varaaminen ja maksaminen onnistuu netissä. Itse olen käyttänyt eikä ole koskaan ongelmia ollut

• zzG

Silom Roadin hotellit (esim. Holiday Inn, Narai) ovat ainakin varma valinta ja sijainti on varsin hyvä. Liikkuminenhan Bangkokissa on käytännössä ilmaista. Taksit hyytyvät usein ruuhkiin, joten ilmarata ja metro ovat tällöin erittäin hyviä vaihtoehtoja. Tuk-tukeja en suosittele. Kadun ylittäminen kävellen on hengenvaarallista.

• mosse-posse

Itse asun aina mieluummin Sukhumvitilla, ilmaradan kupeessa. Lähellä on useita hotelleja, suosittelen kalleimmasta päästä Sheratonia ja JW Marritotia (noin 100e/huone), halvimmasta päästä Ambassador tai Swiss Park (alle 30e/huone).

Sky trainin ja metron läheisyydessä (Nana station) pääsee liikkumaan tosi kätevästi, jopa kävelymatka Bobaen markkinoille ja Pratunamiin.

Aasian edullisimmat ja mielestäni luotettavimmat hotellit löytyvät www.asiarooms.com:sta.

• xxx
    • -natalian-

ihana hotelli. :) halpuudesta en tiedä, ja sekin on jokaisen mielipide asia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1721
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1422
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      864
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe