eli onko niin,että kakissa raskauksissa lämmöt KOHOAVAT huomattavasti?
minä kun en tiedä peruslämpöäni,mutta mittalua olen nyt raskaustestin jälkeen ja vähän ennen tehnyt,niin on vaihdellut 36,6-36.8 ......mitä jos ne laskevat?
mitä nyt olen muiden lämpökäyriä lueskellut,niin ovat mielestäni suht korkeita olleet,ainakin verraten minun lämpöihini.
pysyykö lämmöt koholla koko raskauden ?
rv 5
PLUSSA,mutta...
3
561
Vastaukset
- pysy
mutta en muista missä vaiheessa laskevat..
ei kait tosta tartte olla huolissaan.=)
Kaikkea hyvää!
Rv35 1 - myös
mietityttää, että nouseeko lämpö ovulaation jälkeen aina raskaudessa? Eli voiko olla raskaana, vaikka lämmöt eivät olisikaan ollenkaan koholla?
- "lämpöilijä"
Ei se lämpö nouse kuin puolisen astetta, jos sitäkään, eikä se ole mielestäni edes "pakollista". Sekin tuntui minulla lähinnä niin, että meni paljon kylmiäväreitä ja vilutti, mutta kuumeeseen asti se ei noussut. Sitä paitsi, jokainen raskaus on ihan yksilöllinen! vaikka muiden kokemuksia onkin ihanaa verrata omiin, niin ei todellakaan kannata huolestua, jos ei itseltään löydä samoja oireita! Samalla ihmisellä kaksi eri raskautta voivat hyvinkin olla aivan toistensa peilikuvat, toisessa kaikki mahdolliset vaivat ja toisessa ei mitään. Aina neuvolakäyntien yhteydessä kannattaa kysellä vaikka ihan tyhmiäkin kysymyksiä, jos ne mieltä vaivaavat. Sieltä ei naureta pihalle! :) Kirjoittakaa vaikka jollekin paperilapulle kysymykset sitä mukaa kun ne tulevat mieleen, niin ei ainakaan pääse unohtumaan ja saa mielenrauhan. Tottakai sitä on aina hieman säikkynä kun on sentään oman vaavin hyvin vointi kyseessä! :) Tsemppiä kaikille odottajille! vko 16
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h302861Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062651Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv282365Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491904Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141493- 321473
- 1771183
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021183En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711015- 29989