Siis semmoisia,jotka käynnistää synnytyksen?
Miten kuvailisit supistuksia?
5
956
Vastaukset
- Maami
Mulla ainakin oli ihan hirveetä tuskaa, paikallaan ei pystynyt olemaan, vaan vääntelehdin ja huusin kuin hullu. Automatka kotoa sairaalaan oli pitkä kuin nälkävuosi, vöissä en pysynyt.
Mulla oli kipeitä harjotussupistuksia jo viikolta 20 lähtien, mutta voin kertoa että synnytyksen käynnistävät supparit ovat ihan eri luokkaa. Ei niistä voi erehtyä. - äippä
Ne on menkkakivut noin 100 kertaa kovempina. Alkaa pikku hiljaa ja voimistuu koko ajan...
- mietin :)
itse kanssa mistä tunnistan NE supparit, mutta kyllä tunnistaa!!! Turha edes kuvailla niitä, kun uskon että tunnistat :)
- linneazxz
sain viikolla 24 keskenmenon ja ennen kuin verinen vuoto alkoi luulin niitä vain suoliston kivuiksi kun ilmavaivoja oli ollut ja maha sekaisin eli sellaista supistusmaista kipua ala selässä.äidilläni oli suolistotulehdus ja maha oli sekaisin hänellä samantapaisia oireita,hän sanoi minulle kun wc:s juoksi että ihan kuin supistuksia kun selässä tuntuu.Mulla ei kuiteskaa ollut suolistos vikaa vaan huonosti kävi.....:C vaavi meni.....
mut sit sairaalassa kun mitään ei ollut tehtävissä ne käynnisti lääkkeellä synnytyksen kunnolla ja sitten alkoi tosi supparit sattui niin paljo koko lantioon etten uskaltanut liikkua lainkaan vaan jäykkänä makasin sängyllä että sellaisia kokemuksia minulla,ja taas vaavia yritetään ja seuraavalla kerralla tiedän mitä supparit on enkä mene lankaan ja luule niita taas vatsakivuiksi...- niitä
synnytyksen aloittavia supistuksia on muunkinlaisia!eräs kertoi että lapsiveden menon takia oli jo synnärillä ja supistus mittari mahan ympäri.eikä hän tuntenut supistuksia vaikka kätilö näki ne monitorista,myöhemmin alkoi vasta tuntuu kun alkoi olla paikat auki lähes ponnistamiseen.uskon kuitenkin että kaikki kerkee sairaalaan,yleensä ne kyllä kuulema koskee pirusti ne avaavat supparit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862