tietääkö kukaan mistä vois ostaa semmosen ihan tavallisen käsikäyttösen, moottoroimattoman ruohonleikkurin? sen perinteisen mallin, millanen kaikilla on mummolassa ;) haluaisin sellasen ihan uuden mutta en tiedä myydäänkö sellasia enää missään...ajattelin kysellä täältä ennen ku meen nolaan itteni rautakauppaan ;)
ruohonleikkuri
3
974
Vastaukset
- raili
Olisiko kiinnostusta todella vähän käytettyyn, tarkoittaa n alle 5 ajokertaa, työnnettävään ruohonleikkuriin? Leikkuri on ostettu toissakesänä ja on Husquarna-merkkinen, ei ole käytetty ollenkaan viimekesänä.
Kone on siis hyvässä kunnossa, mutta jäänyt meillä tarpeettomaksi, koska pihamme on senverran epätasainen, että moottorikäyttöinen osoittautui huomattavasti helpommaksi.
Tämä mummomallinen olisi tarjolla keski-suomessa.- lepalee
mulla ei oo autoa käytössä enkä usko, että ukko suostuu leikkurin takia ajeleen ympäri suomen maata :) mutta mistä ostit sen laitteen ja mitähän se makso? kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
- puurastaja
lepalee kirjoitti:
mulla ei oo autoa käytössä enkä usko, että ukko suostuu leikkurin takia ajeleen ympäri suomen maata :) mutta mistä ostit sen laitteen ja mitähän se makso? kiitos kuitenkin tarjouksesta :)
löytyy puutarhaliikkeistä. Hinta 50-100 euroa. Jos ostat katso että hammasrattaat on tehty laatuaineesta ja kevyt työntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399