Seitsemännen kirjan nimi.

Ennustaja.

Seitsemännen Harry Potter-kirjan nimi tulee olemaan "Harry Potter ja Voldemortin pako". Uskokaa minua, minä tiedän tämän 110% mahdollisuudella, koska se ilmoitettiin minulle unessa.

16

1835

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lemminkäinen Loverman

      "Harry Potter ja Lemminkäisen temppeli". Tämä on varmaa. Ior Bock kertoi.

    • ole vielä paljastettu. Rowling kyllä kertoo, sitten kun on sen aika.

    • anonymiteetti

      Kampaan kyl lettini jos toi pitää paikkansa. Sittenhän se nähdään. :)

    • ...

      lupaan tatuoida naamasi kuvan perseeseeni jos olet oikeassa.

      • Vanaja

        Joudun kumoamaan väitteesi täysin.
        Nimittäin J.K. Rowling ei missään tapauksessa antaisi tuollaista nimeä kirjalle, koska nimi kertoo mitä tapahtuu.
        Mietipä nyt, ei esim. Puoliverinen prinssi-nimi kertonut mitä kirjassa tapahtuu, eikä kuka on prinssi. (Tässä en nyt prinssin nimeä spoilauksen takia mainitse.)
        Jos nimi olisi Voldemortin pako, niin siinähän kerrottaisiin, että Voldemort pakenee.
        Elikä, kumottu väite.


      • Sugarcube
        Vanaja kirjoitti:

        Joudun kumoamaan väitteesi täysin.
        Nimittäin J.K. Rowling ei missään tapauksessa antaisi tuollaista nimeä kirjalle, koska nimi kertoo mitä tapahtuu.
        Mietipä nyt, ei esim. Puoliverinen prinssi-nimi kertonut mitä kirjassa tapahtuu, eikä kuka on prinssi. (Tässä en nyt prinssin nimeä spoilauksen takia mainitse.)
        Jos nimi olisi Voldemortin pako, niin siinähän kerrottaisiin, että Voldemort pakenee.
        Elikä, kumottu väite.

        Samaa ajattelin minäkin, mutta sie ennätit kirjoittaa ensinnä.
        Ei Row antaisi kirjalle nimeä, joka kertoisi liikaa kirjan tapahtumista.


      • ValkeaMaagi
        Sugarcube kirjoitti:

        Samaa ajattelin minäkin, mutta sie ennätit kirjoittaa ensinnä.
        Ei Row antaisi kirjalle nimeä, joka kertoisi liikaa kirjan tapahtumista.

        Ei se varmasti antas Voldemortin pakoa nimeksi. EIKÄ Lemminkäisen temppuliä... meinasin Nauraa sisukseni ulos.
        Sen nimi on luultavasti jotain tosi... hym... "outoa". Jotain mikä herättää mielen kiinnnon


      • Vanaja kirjoitti:

        Joudun kumoamaan väitteesi täysin.
        Nimittäin J.K. Rowling ei missään tapauksessa antaisi tuollaista nimeä kirjalle, koska nimi kertoo mitä tapahtuu.
        Mietipä nyt, ei esim. Puoliverinen prinssi-nimi kertonut mitä kirjassa tapahtuu, eikä kuka on prinssi. (Tässä en nyt prinssin nimeä spoilauksen takia mainitse.)
        Jos nimi olisi Voldemortin pako, niin siinähän kerrottaisiin, että Voldemort pakenee.
        Elikä, kumottu väite.

        ja se olikin tosi epäselvää kuka se prinssi sitten oli.... sen osasi arvata. samoin kuin kaikki muut tapahtumat kirjassa. tai en osannut odottaa, että rowling olisi käyttänyt niin paljon fanficcejä pohjana...


    • Clazu-74

      Ko Jerry Cotton & G äijät XXX-rated

    • Tässä taannoin näin unta, että ystäväni yritti tappaa minut aaveita kuhisevalla laivalla, ja demonikissajoukko yritti auttaa minua. Uskon tämän olleen totta, joten välttelen sekä ystävääni että laivoja.

    • Turpa

      Uskoisin, että sen kirjan nimi tulee jollain lailla liittymään Voldemortiin kuitenkin.

    • ValkeanMaaginOppipoika

      Voisikohan sen kirjan nimi olla Albuksen kaarti

    • Sam

      Kaikkien tähänastisten kirjojen nimet on olleet sellaisia, ettei niitä ole edellisten kirjojen perusteella voinut päätellä. Niissä on aina esitelty jotain mielikuvituksellista ja ihan uutta.

      Viisasten kivi
      Salaisuuksien kammio
      Azkaban
      Liekehtivä pikari
      Feeniksin kilta
      Puoliverinen prinssi

      Noitahan olisi ollut oikeasti ihan mahdoton arvata etukäteen. Eiköhän nytkin vain käy niin. Nimi tulee olemaan yllätys ja usein vielä aika pitkälle kirjaa luettaessakin nimen merkitys on yllätys, joka paljastuu kokonaisuudessaan vasta lopussa.

      • Miss Snape

        Paska puhetta koko aihe..


      • jakautunutkaksimielisyys

        Minusta tuntuu, että viimeisen kirjan nimi liittyy jotenkin arpeen tai hirnyrkkiin. Tai sitten se on vaan "Harry Potter ja lordi Voldemort/pimeyden lordi", mikä olisi kyllä aika tylsä nimi. Toivoisin jotain yllätyksellistä.
        Muuten on aika tyhmä juttu jos J.K lainailee paljon ficceistä tai ajattelee liikaa mitä fanit haluaa. Niin kirjasta tulee tylsä ja lällyromanttinen!

        Oikeasti se nimi tulee olemaan "Harry Potter ja salaperäiset rakkauskirjeet puoliveriselle prinssille". Eikä minun edes tarvitse sanoa kuinka varmaa tietoa tämä on. Kuulin sen erittäin juopuneelta taholta!


    • roskapostimies1

      Loogisesti ajatellen nyt on esineen vuoro esiintyä nimessä, koska kirjojen nimet ovat noudattaneet tiettyä kaavaa(?)

      -Viisasten kivi (esine)
      -Salaisuuksien kammio (paikka)
      -Azkabanin vanki (henkilö)
      -Liekehtivä pikari (esine)
      -Feeniksin kilta (paikka/henkilöryhmä?)
      -Puoliverinen prinssi (henkilö)

      Seitsemännen on siis oltava esineen nimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe