Ystäväni otti hiljattain sakemanni urospennun ja mun mielestä se käyttäytyy omituisesti ja ystäväni mielestä ei ole mitään hätää....itse en todellakaan ole rodun asiantuntija mutta joka tapauksessa koira ns. passiivinen. Koira on nyt 11vk ja nukkuu todella paljon niin kuin pennun kuuluu mutta herättyään se ei noteeraa ketään ihmisiä ja kyyhöttää vain pöydän alla, ei ole halukas leikkimään ja kun sen luokse menee sitä jututtamaan se vetäytyy hieman taakse päin mutta ei kuitenkaan karkuun lähde.
Voisiko asialla olla yhteyttä kun koira on tulopäivästä saakka ollut joka päivä paitsi v-loppuisin jossain muualla "hoidossa"?? Eikö ole vielä leimaantunut vai mistä voisi johtua??
ONKO OMITUISTA?!?
4
834
Vastaukset
- mielipide tämäkin
Meidän pentu oli tuollainen flegmaatikko sinne 4-5 kk ikään asti.
- E.A
Oudolta vaikuttaa sakupennun käytökseksi, melkoisia riiviöitä ne jo tuon ikäisenä tahtoo olla ei paljon tarvi houkutella.
Toki sillä leimautumisellakin on oma merkityksensä, mutta mielestäni enemmänkin jo aikuisen koiran kohdalla se voi alkuun hiukan "ujostella" uuteen paikkaan tultuaan, kaikki ei tee sitäkään.
No kohtahan sillä pennulla ne ekat rokotukset on ja ell näkee ja kuulostelee sydänäänet ja omistaja voi kysellä sitten siellä tarkemmin. - Mia M
Tollaisen käytöksen takana on sairaus. Tutun pennulla oli keuhkot nestettä täynnä ja myöhemmin vanhemmalla iällä sillä todettiin E:n lonkat ja 2:n etupää.
Hetimmiten tollainen lekuri tohtoriin perusteellisiin tutkimuksiin. Joku ei todellakaan ole kunnossa - saksanpaimenkoiran pennun ei kuulu olla flegmaattinen, ennemminkin aina menossa. - koiruus
kun otin ite sakemannin ni se käyttäyty samalla tavalla vähän aikaa koska oli vähän arka.mutta heti kun tottui omistajiin niin sitten uskaltautu ruveta tekemään tuttavuutta muidenkin kanssa. minusta ei ole hyvä asia että koiranpentu on noin pienenä missään hoidossa. senhän pitäisi ensin tottua niihin ihmisiin mitkä ovat omistajia. ja olisihan sen jo pitänyt tottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333