Nyt on paniikki!!

afdssfdf

Amk tekniikan alan koe on kohta kesäkuussa! Miten saan luettua koko insinöörikirjan ulkoa (mäkelä öistämö success) mitä siihen kokeeseen tulee! En osaa mitään varmaan

5

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Datanomi

Itelläkin on se sinipohjanen kirja.
      3/4 siitä on turhaa. Opettelet vaikka:
      -Ensimmäisenasteen yhtälöt
      -Prosenttilaskennan
      -Geometrian
      -Fysiikasta, teho,työ, voima jne.
      -Lämpöoppi ja sähköopista perusasiat. Resistanssi, jännite jne.

• ai turhaa vaivai

http://www.teli.stadia.fi/Info/Valintakoeteht/

Katoppa toi 2005 kevään tehtävät! Minä en ainakaa osaa noita ensimmäisiä tehtävitä laskea! Miten himputissa saadaan siitä toisesta 2k ja siitä ensimmäisestä tulee a-1 ! Minkä takia toi sinikantinen paskakirja ei opeta kunnolla miten polynomi lasketaan itse en tajuu ollenkaa tota paskaa!

• fadsdsfdf
        ai turhaa vaivai kirjoitti:

http://www.teli.stadia.fi/Info/Valintakoeteht/

Katoppa toi 2005 kevään tehtävät! Minä en ainakaa osaa noita ensimmäisiä tehtävitä laskea! Miten himputissa saadaan siitä toisesta 2k ja siitä ensimmäisestä tulee a-1 ! Minkä takia toi sinikantinen paskakirja ei opeta kunnolla miten polynomi lasketaan itse en tajuu ollenkaa tota paskaa!

Samoin tuo kirjan esimerkki M 6.9 polynomeissa on täyttä hepreaa.. siis miten ihmeellä siitä tulee tommonen harakanvarvas voi jos joku osaisi selventää hieman koska tuskailen täällä joka ikisessä tehtävässä! Yo pohjaa ei ole joten onko mulla edes mahiksii päästä koko kouluun

• Datanomi

Ei itelläkään ole yo pohjaa. Viime syksynä koitin kylmiltään kokeen enkä päässy. En tiedä onko sulla mahiksia, kun näin myöhään alotat harjottelee. Jos koittasit syksyllä ja lukisit kunnolla siihen asti?

• lkjfadslkj
        Datanomi kirjoitti:

Ei itelläkään ole yo pohjaa. Viime syksynä koitin kylmiltään kokeen enkä päässy. En tiedä onko sulla mahiksia, kun näin myöhään alotat harjottelee. Jos koittasit syksyllä ja lukisit kunnolla siihen asti?

Voishan se niinkin mutta kai sitä kannattaa yrittää nytkin. Jos vaan joku tulis opettaa sekin auttais paljon ettei yksin tarvis pähkäillä kun ei toi kirja selitä miten lasketaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6566
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      88
      4201
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      45
      3529
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      7
      2911
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      625
      1521
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      938
    7. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      923
    8. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      899
    9. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      193
      888
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      47
      869
    Aihe