miks pittää koko aika tapella.kummatkaa ei oo yhtää parempii toisiaan eikä tasan yhtää älykkäämpiä. miehet rehentelevät huoraamis reissuillaa(kärjistys), eivät tee kotihommia ja ihmettelevät sitte miks nainen kälättää. naiset taas luulevat että rakkauden ensihuuma kestää koko elämän ja pettyvät sitten ku unelmien prinssi pierasee keittiönpöydässä,tekevät lapsia saadaksee miehen pysymää kotona ja rakentelevat pilvilinnoja. ite oon yhtä hölmö.
elävä esimerkki ku mun pojan isä pyys mut ja pojan lähtee mökkireissulle hänen kaverisa ja kaverin muijan kanssa. perseelleenhän se meni.mut oli otettu sinne vaan pitämään seuraa kaverin muijalle että miehet sai juosta kalassa ja maleksii pihalla.miehet oletti et me naiset tehdään kaikki hommat ja illalla annetaan nannaa lakanoiden välissä.me naiset taas lähettiin mukaan et saatas viidestää tehä jottai yhessä..pelata krokettii,heittää tikkaa, pelata korttia yms. et saatas olla lähekkäin ja nyhjätä. omat tavotteeni oli saada suhteeni kuntoon.tulipaha sit selväks et meil ei oo mitää suhdetta vaik vappuna ite kysy kannattasko yrittää pojan takkii. nyt tunnen oloni petetyks vaikka ihan oma vikani ku en tajunnu miks ne mut ja pojan mukkaa pyytivät.reissu meni pilalle myös toisen parin kohdalla koska mies luuli et nainen olisi tyytyväinen minun seuraani ja nainen luuli että tehtäs neistää jottai. eri odotukset kaikilla.
että lakataankos haukkumasta naisia ja miehiä.kummassaki on omat hyvät ja huonot puolet. eikä tää palsta taida olla tarkoitettu taistelutantereeksi.
voimii kaikille isille ja äideille..koittakaa jaksaa toisianne. mä taas taidan tästä lähin pyssyy pojan kaa kotona kahestaa. ku en mä osaa ees kunnon perhettä pojalleni järjestää ni yrittää sille nyt sit antaa kaiken vähän mitä mul on..hyvää kevättä
miehet vs naiset
maksiminopeus
0
307
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905785
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804752Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113077Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p252734Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252006- 321533
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486- 1891348