Mikähän mahtaa olla vikana??
Onkohan kallista?? BMW 528 -96.
Turvatyynyn virhevalo palaa BMW e39
5
1248
Vastaukset
- Kallo
Jos et autoa siivotessa tai muuten ole vahingossa irrottanut esim. penkin johdotusta, seuraava todennäköinen ehdokas on penkin tunnistinmatto. Ei muuta kuin auto piuhan päähän niin näet ongelman aiheuttajan. Vikakoodin nollaus vaaditaan joka tapauksessa, jotta turvatyynyt ovat taas toiminnassa.
- on useampia
Ensiksi, ota penkin alla olevat liittimet irti ja suihkuta CRC:tä niihin. Vie vasta sitten testeriin.
Valo syttyy pienestäkin virtakatkoksesta eli siellä ei tarvitse olla piuhaa poikki tms.
Kuskin turvavyön kiristin tai kartanlukijan tunnistinmatto/johtimet ovat potentiaalisia virheilmoituksen syitä.
Testerissä se selviää - hintaan 20 - 42 eur, mutta jos sieltä oikea vika löytyy, hinta nousee heti yli 100 euron. - mikael
Johdinliitokset vialliset.Kustannuksista ei ole tietoa.
- alkoi valo palamaan
Käytin testerin nokassa; ei tarvinnut kuin kuitata punainen valo pois. hinta oli 30 €
- väittivät
ekana että apukuskin tunnistinmatto viallinen, varattiin uusi aika ja lopulta vika olikin softassa. ajoivat kuulema uuden softan ja homma toimii taas. Tosi epäilen merkkiliikkeen toimia kun asentaja eka kerralla vastaili kysymyksiin että empä minä tiiä näistä mitään ja katseli hallin kattoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321